marcineks Opublikowano 4 Kwietnia 2009 Opublikowano 4 Kwietnia 2009 mam problem. pusty zbiorniczek wyrównawczy płynu chłodniczego - sprawa niby prosta - wziołem baniak z wodą destylowaną, wlewam i myślę zaraz będzie po kłopocie. nic z tego - woda natychmiast zaczeła się wylewać, więc szukam nieszczelności. okazało się, iż wylewa się z takiego małego "cycka' w zbiorniczku wyrównawaczym, ua spodzie, mniej więcej pod korkiem wlewu (może troszkę w głąb, bliżej szyby) - szukałem jakiegos lużnego wężyka - niestety nie znalazłem - stąd pytanie - czy tam jest jakiś wężyk ? a może zaślepka ? przeszukałem pół forum - niestety nigdzie nie znalazłem fotki, która podpowiedziała by mi rozwiązanie ! pomocy dobrzy ludzie ! sprawa wydaje się błacha, ale jak się nie wie czego się szuka - kłopociki !!!
Voucher Opublikowano 5 Kwietnia 2009 Opublikowano 5 Kwietnia 2009 Moza wylewa Ci sie w miejscu gdzie jest podpiety czujnik, właśnie na spodzie zbiorniczka. Jest tam jeszcze taka mala rurka , ktora wywala plyn jak jest za duze cisnienie...
grzes1150 Opublikowano 5 Kwietnia 2009 Opublikowano 5 Kwietnia 2009 Tam pod spodem ma być taki otwór spływowy a jak zalewasz płyn to musisz trafiać w środek (w ten metalowy pierścień). Ja bym zdją dwa węże, odkręcił trzy śróbki, odpioł od spodu czujnik- zbiornik w ręce i mu się dokładnie przyjżał. Może jeszt uszkodzony.
mily Opublikowano 5 Kwietnia 2009 Opublikowano 5 Kwietnia 2009 Najlepiej wyjmij zbiorniczek, to jest bardzo proste. Przy okazji wypłuczesz go sobie z syfu i zerkniesz gdzie ucieka płyn
audi.wielun Opublikowano 5 Kwietnia 2009 Opublikowano 5 Kwietnia 2009 Najlepiej wyjmij zbiorniczek, to jest bardzo proste. Przy okazji wypłuczesz go sobie z syfu i zerkniesz gdzie ucieka płyn Bez wyciągnięcia zbiornika chyba się nie obędzie.Wtedy oblukasz dokładnie.
marcineks Opublikowano 5 Kwietnia 2009 Autor Opublikowano 5 Kwietnia 2009 wielkie dzięki ! tak właśnie zrobię - wyjmę zbiorniczek i pooglądam "co w zbiorniczku piszczy" p.s. płyn wlewałem centralnie na środek zbiorniczka, tak jak piszecie - tak jest płynu na full więc się przelewa do wnętrza zbiorniczka a potem siup centralnie na podłogę pod samochodem ! a w ogóle to ciekaw jestem jak długo tak jeździłem, bo ostatnio sprawdzałem płyn gdzieś przed miesiącem. temperatura wg. wskazań termometru dochodzi max. do 90 st.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się