Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Audi a4 b6 - Problem z wspomaganiem.


Browiec

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,
Mam taki problem z wspomaganiem, otóż działa, ale nie jak powinno. Wymieniłem starą pompę, która buczała na inną używkę i teraz nie buczy,ale wspomaganie działa w zasadzie tak samo. Przy skręcaniu trzeba się wsłuchać,ale pompę bardzo delikatnie słychać jak skręcę kierownicę chociaż o 5 stopni. W zbiorniczku ten płyn bulgocze, czy to jest normalne (filmik)?
Dodam że wlewałem płyn ori jak i febi. Za czasów starej pompy wszystko było na dole bardzo mokre i chyba troszkę puszczała, a teraz przez jeden dzień nie potrafię zweryfikować czy coś płynu ubyło. Nie wiem już co robić, wspomaganie działa,ale tak na 60-70%.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

39 minut temu, Browiec napisał:

Witam,
Mam taki problem z wspomaganiem, otóż działa, ale nie jak powinno. Wymieniłem starą pompę, która buczała na inną używkę i teraz nie buczy,ale wspomaganie działa w zasadzie tak samo. Przy skręcaniu trzeba się wsłuchać,ale pompę bardzo delikatnie słychać jak skręcę kierownicę chociaż o 5 stopni. W zbiorniczku ten płyn bulgocze, czy to jest normalne (filmik)?
Dodam że wlewałem płyn ori jak i febi. Za czasów starej pompy wszystko było na dole bardzo mokre i chyba troszkę puszczała, a teraz przez jeden dzień nie potrafię zweryfikować czy coś płynu ubyło. Nie wiem już co robić, wspomaganie działa,ale tak na 60-70%.

Witaj kolego , 

U mnie to samo , tj wspomaganie działa ciężko. Autem jeździ się nie komfortowo.

Jak mokro pod autem to znaczy ,że magiel puszcza na uszczelniaczach.

Kupiłem dziś nową pompę ZF i w czwartek lecę na regenerację maglownicy. 

Układ wspomagania AUDI jest przystosowany do oleju Mineralnego i to też może być powodem nieprawidłowego działania układu jeśli zalałeś inny olej niż ten zalecany. 

Na korku masz nr rekomendowanego oleju. 

Generalnie remont układu wspomagania będzie mnie kosztował jakieś 1200 zł 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dolączam sie do tematu, w zeszlym roku wymienilem pompę na używaną ori, zalany nowy olej, ostatnio kierownica zaczela chodzić ciężko na zimnym silniku, trzeba przejechac kilkaset metrów pokrecić w lewo-prawo dopiero przeciążenie odpuszcza,  w międzyczasie slychac puknięcia, strzały przy kręceniu, olej ma ciemną barwę, pytanie do Was czy pompa wysiadła i się wyciera stąd olej ma taką barwę czy maglownica bardziej do regeneracji/wymiany czy też i pompa i maglownica do "zrobienia" ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...