Cienio92 Opublikowano 2 Grudnia 2020 Opublikowano 2 Grudnia 2020 (edytowane) Witam. W moim a4b7 1.8t mam problem z odpowietrzaniem. Więc tak jak starałem się wymienić pozycję od strony kierowcy to ręką niestety ułamałem króciec (chyba tak to się nazywa) ta cienka rurka która biegnie od tej grubszej. płyn mi wywaliło bo auto nagrzane było i teraz po winianie tego mam problem z odpowietrzeniem bo jak mam nalany płyn chłodniczy w zbiorniku to tam na tej metalowej rurce jak mam ją odkręconą to niestety na nagrzanym silniku para mi leci a płynu nie ubywa w zbiorniku a nawet go trochę podnosi i boje że może to być uszczelka pod głowicą. czy to może być tak mocno zapowietrzony układ? dodam tylko że jak ten płyn mi wywaliło podczas usterki to płyn ze zbiornika mi nie spadł. a z grzaniem jest tak że jak jadę i mam już rozgrzane auto to zaczyna mi lecieć cipłe powietrze ale nie zawsze i jak staję to zaczyna mi zimnym dawać i jak mam już nagrzany i dodam mu trochę gazu jadąc to zaraz mi przekracza 90 stopni Edytowane 2 Grudnia 2020 przez Cienio92
tass Opublikowano 2 Grudnia 2020 Opublikowano 2 Grudnia 2020 Układ odpowietrzałeś odkręcając śrubkę w magistrali wodnej i poluzowując wąż (taki z malutkim otworem blisko brzega) na rurce biegnącej do nagrzewnicy tak żeby płyn nim poleciał?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się