CzechuEZ Opublikowano 2 Grudnia 2020 Opublikowano 2 Grudnia 2020 (edytowane) Witam, dziś przydarzyła mi się niezbyt przyjemna sytuacja. Podczas powrotu z pracy, samochód nieoczekiwanie zgasł na skrzyżowaniu. Po ponownym odpaleniu pojawiła się kontrolka ESP, ECP oraz Check Engine. Samochód gwałtownie stracił moc, samochód nie przyspieszał powyżej 70km/h. Po wstępnym przeglądzie w garażu, silnik wydawał dziwny pulsujący dźwięk. Przy ponownym odpaleniu znika Check Engine ale po dodaniu gazu wyskakuje ESP i ECP . Wstępnie myślę, że mogła się uszkodzić przepustnica, ale mogę się mylić. Z góry dzięki, za jakiekolwiek porady, sugestie itp. Pierwszy skan: Fault Codes 5 Faults Found 16500 - Engine Coolant Temp. Sensor (G62) P0116-008 - Implausible Signal - Intermittent 17927- Camshaft Adjustment Bank P1519-008 - Malfunction - Intermittent 17579 - Angle Sensor 2 for Throttle Actuator (G188) Implausible Signal MON and on 25 P1171 - 008 - - MIL ON 17950 - Angle Sensor 1 for Throttle Actuator (G187) P1542-008 - Implausible Signal - Intermittent 16705 - Engine Speed Sensor (G28) P0321 - 002 - Implausible Signal - Intermittent Drugi skan: 3 Faults Found: 17579 - Angle Sensor 2 for Throttle Actuator (G188) Implausible Signal P1171-008- 16705 - Engine Speed Sensor (G28) P0321 - 002 - Implausible Signal - Intermittent 17976 - Throttle Actuator (J338) P1568-001 - Mechanical Failure Edytowane 2 Grudnia 2020 przez CzechuEZ
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się