Skocz do zawartości
IGNOROWANY

KJS - porady przed (ewentualnym) startem


Rekomendowane odpowiedzi

Gość Kaziu_Wichura
Opublikowano

Witam

Zastanawiam się, a w zasadzie już prawie się zdecydowałem, nad startem w KJS'ie.

Mam parę pytań.

Wymogi:

1. opaski zaciskowe na przewodach paliwowych

2. identyczne koła (obręcze i opony) na każdej osi

3. dodatkowe punkty świetlne – zgodnie z Prawem o Ruchu Drogowym

ad. 1

o co kaman? Jest to u mnie?

ad. 2

rozumiem, że identyczne na jednej osi a nie cztery jednakowe? proszę o potwierdzenie toku mojego rozumowania.

ad.3

eeee co to dodatkowe punkty świetlne?

Kolejne ważne pytanie - strasznie się autko katuje? warto poświęcać furaka?

Poza tym wszystkim prosiłbym o wskazówki i porady (technika, bezpieczeństwo itd).

PS. zapomniałem podkreślić, że jadę swoją A4 więc wszystkie pytania tycząć się właśnie niej.

[ Dodano: 29-03-2007, 13:07 ]

więcej informacji o KJS tutaj

http://www.rajdy.org.pl/rajd/678.html

i tutaj

http://skntp13.wmech.pwr.wroc.pl/skntp13.htm

Opublikowano

Mozesz spróbowac wystartować, ale ja bym sobie odpuscił, to :a4fan: na zdrowie nie wyjdzie, a jak w padniesz w rytm to :a4fan::bicz: i bedzie bolalo.

1. nie bardzo kojarze.

2. jesli dobrze pamietam to na 4,

3. dodatkowe lampy takie jak widzisz na rajdach tylko tam jest ich 4 tu mozesz miec 2 i dopuszczane sa swiatła dzienne (bodajze),

Start w klasie gosci.

Wywalic wszystko z autka, oprócz zapasu, gasnicy, trójkąta. A kierowce zostaw razem z siedzeniem :rotfl:

Dziwne ze niema klatki w wymogach.

Pasy - dobrym rozwiazaniem na ksy sa 4 punkty

Gość Kaziu_Wichura
Opublikowano
2. jesli dobrze pamietam to na 4,

kurde to niedobrze... . Prosiłbym jeszcze o potwierdzenie tego.

Wywalic wszystko z autka, oprucz zapasu, gasnicy, trujkata. A kierowce zostaw razem z siedzeniem
Pasy - dobrym rozwiazaniem na ksy sa 4 punkty

ja tylko tak o chcę wystartować. Raz dla zabawy. Nic nie mam zamiaru rezać pod KJS :biggrin:

Opublikowano
to na zdrowie nie wyjdzie

oj wyjdzie wyjdzie, podszkolisz sie troche. Autko na KJS'ach zabardzo nie ucierpi - szczegolnie zimowych, gdzie liczy sie technika, a predkosci sa niewelkie.

1. opaski zaciskowe na przewodach paliwowych

2. identyczne koła (obręcze i opony) na każdej osi

3. dodatkowe punkty świetlne – zgodnie z Prawem o Ruchu Drogowym

nic takiego nie slyszalem - opony to moze i fakt, ale reszta jakas lipa.

kiedyś to tylko sprawny samochód, kaski na każdy odcinek i tyle.

dokladnie tak bylo :cool:

Gość Kaziu_Wichura
Opublikowano
opony to moze i fakt, ale reszta jakas lipa

kurde. ja mam dwa różne komplety. Myślicie, że to przejdzie?

Potrzebuję kaski załatwić jeszcze, niestety z tym może być problem bo nikt ze znajomych nie jeździ na KSJtach ani na motorze :biggrin:

[ Dodano: 29-03-2007, 16:47 ]

kaski to mogą być byle jakie, byleby miały szczenkę i szybkę? Czy są odpowiednie do samochodów?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...