Gość Kaziu_Wichura Opublikowano 29 Marca 2007 Opublikowano 29 Marca 2007 Witam Zastanawiam się, a w zasadzie już prawie się zdecydowałem, nad startem w KJS'ie. Mam parę pytań. Wymogi: 1. opaski zaciskowe na przewodach paliwowych 2. identyczne koła (obręcze i opony) na każdej osi 3. dodatkowe punkty świetlne – zgodnie z Prawem o Ruchu Drogowym ad. 1 o co kaman? Jest to u mnie? ad. 2 rozumiem, że identyczne na jednej osi a nie cztery jednakowe? proszę o potwierdzenie toku mojego rozumowania. ad.3 eeee co to dodatkowe punkty świetlne? Kolejne ważne pytanie - strasznie się autko katuje? warto poświęcać furaka? Poza tym wszystkim prosiłbym o wskazówki i porady (technika, bezpieczeństwo itd). PS. zapomniałem podkreślić, że jadę swoją A4 więc wszystkie pytania tycząć się właśnie niej. [ Dodano: 29-03-2007, 13:07 ] więcej informacji o KJS tutaj http://www.rajdy.org.pl/rajd/678.html i tutaj http://skntp13.wmech.pwr.wroc.pl/skntp13.htm
krykus Opublikowano 29 Marca 2007 Opublikowano 29 Marca 2007 Mozesz spróbowac wystartować, ale ja bym sobie odpuscił, to na zdrowie nie wyjdzie, a jak w padniesz w rytm to i bedzie bolalo. 1. nie bardzo kojarze. 2. jesli dobrze pamietam to na 4, 3. dodatkowe lampy takie jak widzisz na rajdach tylko tam jest ich 4 tu mozesz miec 2 i dopuszczane sa swiatła dzienne (bodajze), Start w klasie gosci. Wywalic wszystko z autka, oprócz zapasu, gasnicy, trójkąta. A kierowce zostaw razem z siedzeniem Dziwne ze niema klatki w wymogach. Pasy - dobrym rozwiazaniem na ksy sa 4 punkty
Gość Kaziu_Wichura Opublikowano 29 Marca 2007 Opublikowano 29 Marca 2007 2. jesli dobrze pamietam to na 4, kurde to niedobrze... . Prosiłbym jeszcze o potwierdzenie tego. Wywalic wszystko z autka, oprucz zapasu, gasnicy, trujkata. A kierowce zostaw razem z siedzeniem Pasy - dobrym rozwiazaniem na ksy sa 4 punkty ja tylko tak o chcę wystartować. Raz dla zabawy. Nic nie mam zamiaru rezać pod KJS :biggrin:
Gość Murzyn Opublikowano 29 Marca 2007 Opublikowano 29 Marca 2007 to na zdrowie nie wyjdzie oj wyjdzie wyjdzie, podszkolisz sie troche. Autko na KJS'ach zabardzo nie ucierpi - szczegolnie zimowych, gdzie liczy sie technika, a predkosci sa niewelkie. 1. opaski zaciskowe na przewodach paliwowych 2. identyczne koła (obręcze i opony) na każdej osi 3. dodatkowe punkty świetlne – zgodnie z Prawem o Ruchu Drogowym nic takiego nie slyszalem - opony to moze i fakt, ale reszta jakas lipa. kiedyś to tylko sprawny samochód, kaski na każdy odcinek i tyle. dokladnie tak bylo
Gość Kaziu_Wichura Opublikowano 29 Marca 2007 Opublikowano 29 Marca 2007 opony to moze i fakt, ale reszta jakas lipa kurde. ja mam dwa różne komplety. Myślicie, że to przejdzie? Potrzebuję kaski załatwić jeszcze, niestety z tym może być problem bo nikt ze znajomych nie jeździ na KSJtach ani na motorze :biggrin: [ Dodano: 29-03-2007, 16:47 ] kaski to mogą być byle jakie, byleby miały szczenkę i szybkę? Czy są odpowiednie do samochodów?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się