Bastech Opublikowano 29 Marca 2007 Opublikowano 29 Marca 2007 Witam. Bawiąc sie VAG-iem chciałem sprawdzic kąt wtrysku, na forum znalazłem co nieco na ten temat, jednak nie jestem pewien, czy znalazłem to, co chciałem. Czy to jest to :-) ? Na pozycji drugiej jest wielkość 26, czyli chyba nie za dobrze ?
baskecior Opublikowano 29 Marca 2007 Opublikowano 29 Marca 2007 Skoryguj ustawienie p[ompy tak aby w poz 2 wartość wynosiła 51.
Bastech Opublikowano 29 Marca 2007 Autor Opublikowano 29 Marca 2007 Skoryguj ustawienie p[ompy tak aby w poz 2 wartość wynosiła 51. Hmm, A4 to mój pierwszy w życiu diesel, trudna to operacja ? Może jest w sieci coś na ten temat ? Przeszukałem forum po tym kątem, ale nie znalazłem informacji na temat regulacji pompy. Z góry dzięki za każde info.
Pikuś Opublikowano 29 Marca 2007 Opublikowano 29 Marca 2007 Przeszukałem forum po tym kątem, ale nie znalazłem informacji na temat regulacji pompy. Slabo szukales.
Bastech Opublikowano 29 Marca 2007 Autor Opublikowano 29 Marca 2007 Przeszukałem forum po tym kątem, ale nie znalazłem informacji na temat regulacji pompy. Slabo szukales. Może źle się wyraziłem: informacje na temat kąta wtrysku i pompy znalazłem, ale już samego opisu jak ten kąt zmienić, to już nie bardzo. Tutaj jest co nieco i chyba tego będę się jutro trzymał, nie bardzo mogę się połapać w tym: luzujemy śrubę w podstawie pompy (od wewnetrznej strony mocowaia pompy - bez zdjec ciezko wytlumaczyc), oraz z tyłu pompy na dole - kontrującą. Fakt, bez zdjęć będzie ciężko, ale spróbować trzeba. Jeśli ktoś może mi w tym pomóc, to dzięki wielkie.
Pikuś Opublikowano 29 Marca 2007 Opublikowano 29 Marca 2007 Bastech[/bsam na tym forum opisywalem, wiec tez znajdziesz. Przypatrz sie jak jest pompa przymocowana i wszystko zrozumiesz.
Bastech Opublikowano 31 Marca 2007 Autor Opublikowano 31 Marca 2007 Przypatrz sie jak jest pompa przymocowana i wszystko zrozumiesz. Pompę udało sie "zluzować", choć dostęp do tej tylniej śruby jest wyjątkowy :-) Ale po podłączeniu VAG-a (temperatura silnika była 81 C) kąt wtrysku w basic settings stale wynosił 000 a TDI Timing wyświetlał komunikat:"Engine (ECT) not warm enough" W innych blokach pomiarowych można odczytać temperaturę i tak jak wspomniałem wynosiła ona coś ok. 81 C. Co mogłem skopać ?
Gość Goodspit Opublikowano 31 Marca 2007 Opublikowano 31 Marca 2007 Może podepnę się pod temat Podłaczam się w pracy z komputerem pod samochody ciężarowe, ale osobówki przez EOBD mogę też podłączać i właśnie podpiąłem się pod swoją A4. Kąt wtrysku pokazuje mi w stopniach i właśnie tak mnie to zaciekawiło czy 2 stopnie to aby nie za mało
Pikuś Opublikowano 31 Marca 2007 Opublikowano 31 Marca 2007 Bastech, moze lepiej jedzcie to kogos kto sie na tym zna, bo jeszcze sobie klopotow narobisz.
Bastech Opublikowano 31 Marca 2007 Autor Opublikowano 31 Marca 2007 No własnie pytam Tych, co sie znają, czyli Was :-) Poniżej zrzut ekranu z VAG-COM: Jak widać kąt jest bez przerwy 000, no i ten komunikat o temperaturze w TDI Timing (bez względu na to jaki model silnika wybiorę).
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się