mariano123 Opublikowano 18 Stycznia 2021 Opublikowano 18 Stycznia 2021 Witam wszystkich. Postanowiłem podnieść moc i moment obrotowy w vtech kr. Ku mojemu zdziwieniu fabryczna moc 143 KM, hamownia wskazała 148. Po wykonanych badaniach nowy program został wykonany na 191 KM. Czy taka moc nie jest zbyt wielkim obciążeniem dla silnika ?. Poniżej zamieszczam rzekomy wykres z hamowni.
mariano123 Opublikowano 28 Stycznia 2021 Autor Opublikowano 28 Stycznia 2021 Widze że nikt nie chce się wypowiedzieć w temacie, troche sytuacja dziwna wobec samych fachowców na tym forum ???
trochon Opublikowano 7 Lutego 2021 Opublikowano 7 Lutego 2021 Witam kolego mam takie samo auto też się przymierzam do zrobienia programu możesz powiedzieć czy bardzo poprawiła się dynamika jazdy i czy polecasz robienie programu
mariano123 Opublikowano 9 Lutego 2021 Autor Opublikowano 9 Lutego 2021 Witam, jest spora różnica oczywiście na plus. Nie wiem jeszcze jak ze spalaniem bo mało teraz jeżdże.
mariano123 Opublikowano 10 Lutego 2021 Autor Opublikowano 10 Lutego 2021 Jeśli chodzi o wrażenia z jazdy po mieście jest znaczna różnica, auto jest bardziej zrywne, nie jest ociężałe. W ostatnim czasie temperatura otoczenie była niska i pojawił sie problem z dogrzaniem silnika. Diagnostyka wykazała usterke dużego termostatu a po sprawdzeniu również mały termostat był do wymiany. Pisze o tym bo ma to realny wpływ na dynamike jazdy.
trochon Opublikowano 16 Lutego 2021 Opublikowano 16 Lutego 2021 Wielkie dzięki za info o czipie u mnie też się nie dogrzewa jak byś mógł napisać czy po wymianie termostatów silnik trzyma temperature był bym wdzięczny mamy idętyczne auta pozdro.
mariano123 Opublikowano 18 Lutego 2021 Autor Opublikowano 18 Lutego 2021 Witam. Po wymianie obu termostatów jest lepiej, mniej jest sytuacji gdy podczas dłuższej jazdy z tem 90 po zatrzymaniu nagle tem spada. Wydaje mi się że to dogrzewanie jest jednak słabe, ale nie mam pomysłu. Po wymianie termostatów nie ma jednak takiej wariacji wskazań jak przed. Z tego co już zdążylem sie dowiedzieć to wiekszym zagrożeniem dla silnika z wadliwym termostatem jest lato, wiec warto się temu przyjrzeć.
trochon Opublikowano 18 Lutego 2021 Opublikowano 18 Lutego 2021 Witam dzięki za informacje odnośnie termostatów jeszcze jedno pytanko kupowałeś zamiennik czy orginał i jaka cena części .
mariano123 Opublikowano 18 Lutego 2021 Autor Opublikowano 18 Lutego 2021 Duży termostat kupiłem oryginalny koszt 200zł - w dziele sprzedaży klubu a4. Natomiast mały 120zł nie pamietam firmy.
trochon Opublikowano 21 Lutego 2021 Opublikowano 21 Lutego 2021 Ok dzięki za wszystkie wiadomości pozdrawiam.
Emilio323323 Opublikowano 10 Sierpnia 2021 Opublikowano 10 Sierpnia 2021 Witam kolegę posiadam b8 z takim samym silnikiem i rozmyślam o podniesieniu mocy możesz mi polecić jakiegoś Turnera ze Śląska i jaki jest koszt mniej więcej za taki zabieg. Dziękuję i pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się