ferN Opublikowano 24 Lutego 2021 Opublikowano 24 Lutego 2021 Witam posiadam Audi a4 b5 1997 1.9 tdi o kodzie afn i mam problem że autko wpada w tryb awaryjny jak mocniej przycisnę na kompie pokazuje doładowanie ponad 2500 mbar mogłby mi ktoś pomóc z problemem bo nwm czy kierowniczki zapieczone czy n75 lub przepływka zamieszczam logi statyczne i dynamiczne Proszę o pomoc bo zabardzo na logach sie nie znam. Statyczne: 001: http://vaglogi.pl/log-001_4fvGN.html 003:http://vaglogi.pl/log-003_9y7II6.html 004:http://vaglogi.pl/log-004_8v86B5.html 008:http://vaglogi.pl/log-008_UAH4yrq.html 010:http://vaglogi.pl/log-010_gEk8y.html 011:http://vaglogi.pl/log-011_4l4yB.html Dynamiczne: 001:http://vaglogi.pl/log-001_SZ70N.html 003:http://vaglogi.pl/log-003_OmRb0ZE.html 004:http://vaglogi.pl/log-004_D6jwHD.html 008:http://vaglogi.pl/log-008_q5gp3.html 010:http://vaglogi.pl/log-010_3t3lDt.html 011:http://vaglogi.pl/log-011_P6a2X8.html
misiekA80 Opublikowano 9 Marca 2021 Opublikowano 9 Marca 2021 (edytowane) W pierwszej kolejności turbo do czyszczenia, bo może być zapieczone tam w środku. Przy okazji tej operacji pokusił bym się wymienić od razu wszystkie uszczelki, te przy kolektorach także. Sprawdź przy okazji czy wszystkie wężyki podciśnien są całe, nie uszkodzone. Edytowane 9 Marca 2021 przez misiekA80
ferN Opublikowano 9 Marca 2021 Autor Opublikowano 9 Marca 2021 1 godzinę temu, misiekA80 napisał: W pierwszej kolejności turbo do czyszczenia, bo może być zapieczone tam w środku. Przy okazji tej operacji pokusił bym się wymienić od razu wszystkie uszczelki, te przy kolektorach także. Sprawdź przy okazji czy wszystkie wężyki podciśnien są całe, nie uszkodzone. Wszystkie weżyki od Podćisnien wymieniałem z 2 miesiące temu, wczyszcze turbo i dam znac.
ferN Opublikowano 11 Marca 2021 Autor Opublikowano 11 Marca 2021 W dniu 9.03.2021 o 08:44, ferN napisał: Wszystkie weżyki od Podćisnien wymieniałem z 2 miesiące temu, wczyszcze turbo i dam znac. Po wyjeciu okazało się że sztanga sie zacina wiec zdecydowałem ze wymienie przy okazji na turbo awx i sztanga chodzi lekko i odbija sama tyle ze ponad 3900 obrotów znów wywala tryb awaryjny i pytanie chip tuning to wyreguluje? http://vaglogi.pl/log-011_Q8AOi0.html
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się