Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A4 B5 1.9 TDI (AFN) Turbina przeładowuje


ferN

Rekomendowane odpowiedzi

Witam posiadam Audi a4 b5 1997 1.9 tdi o kodzie afn i mam problem że autko wpada w tryb awaryjny jak mocniej przycisnę na kompie pokazuje doładowanie ponad 2500 mbar mogłby mi ktoś pomóc z problemem bo nwm czy kierowniczki zapieczone czy n75 lub przepływka zamieszczam logi statyczne i dynamiczne Proszę o pomoc bo zabardzo na logach sie nie znam.

Statyczne:

001: http://vaglogi.pl/log-001_4fvGN.html

003:http://vaglogi.pl/log-003_9y7II6.html

004:http://vaglogi.pl/log-004_8v86B5.html

008:http://vaglogi.pl/log-008_UAH4yrq.html

010:http://vaglogi.pl/log-010_gEk8y.html

011:http://vaglogi.pl/log-011_4l4yB.html

Dynamiczne:

001:http://vaglogi.pl/log-001_SZ70N.html

003:http://vaglogi.pl/log-003_OmRb0ZE.html

004:http://vaglogi.pl/log-004_D6jwHD.html

008:http://vaglogi.pl/log-008_q5gp3.html

010:http://vaglogi.pl/log-010_3t3lDt.html

011:http://vaglogi.pl/log-011_P6a2X8.html

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W pierwszej kolejności turbo do czyszczenia, bo może być zapieczone tam w środku.  Przy okazji tej operacji pokusił bym się wymienić od razu wszystkie uszczelki,  te przy kolektorach także. 

Sprawdź przy okazji czy wszystkie wężyki podciśnien są całe, nie uszkodzone.

Edytowane przez misiekA80
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, misiekA80 napisał:

W pierwszej kolejności turbo do czyszczenia, bo może być zapieczone tam w środku.  Przy okazji tej operacji pokusił bym się wymienić od razu wszystkie uszczelki,  te przy kolektorach także. 

Sprawdź przy okazji czy wszystkie wężyki podciśnien są całe, nie uszkodzone.

Wszystkie weżyki od Podćisnien wymieniałem z 2 miesiące temu, wczyszcze turbo i dam znac.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 9.03.2021 o 08:44, ferN napisał:

Wszystkie weżyki od Podćisnien wymieniałem z 2 miesiące temu, wczyszcze turbo i dam znac.

Po wyjeciu okazało się że sztanga sie zacina wiec zdecydowałem ze wymienie przy okazji na turbo awx i sztanga chodzi lekko i odbija sama tyle ze ponad 3900 obrotów znów wywala tryb awaryjny i pytanie chip tuning to wyreguluje?

http://vaglogi.pl/log-011_Q8AOi0.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...