Skocz do zawartości

misiekA80

Pasjonat
  • Postów

    85
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O misiekA80

Informacje

  • Imię
    Michał
  • Miasto
    Lubuskie

Auto

  • Model
    A6 C5
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2000
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Kod silnika
    AVG
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

1308 wyświetleń profilu

Osiągnięcia misiekA80

0

Reputacja

  1. Może to być plecionka. Szukaj ORI w dobrym stanie nie uszkodzonej. Przerabialem temat 3 razy z plecionkami zamiennikami. Niestety po 2-3 miesiącach pojawiały się drgania wskazujące właśnie na to. Kupiłem potem ORI kat z plecionka 99 rok i do dziś jest cisza w każdym przedziale obrotów w każdej temperaturze zewnętrznej.
  2. Witajcie. Borykam się jakiś czas z dziwnymi objawami w swoim A6. Zaczęło się od tego że zaświecil się ABS na desce rozdzielczej. Szybko sprawdziłem wszystkie czujniki VAGiem. Trafiło na czujnik lewy tylny w belce, a dokładnie wchodzący w łożysko z piasta. Zdołałem wypiac zabezpieczenie i już miałem czujnik z kawałkiem jakby blachy od łożyska w rękach... Do tego czasem w trakcie jazdy słychać jakby bicie koła z prawego tyłu. Niekiedy słychać ten dźwięk, ale bywa że 2 tygodnie jest cisza, tak jak z kontrolką ABS. Wiem już, aby czujnik siedział dobrze, muszę wymienić całe łożysko z piasta z obu stron najlepiej. 1.czy czasem niedziałający czujnik co wnioskuje że nie styka czasami, może się przyczyniac do tego, że np prawe koło dohamowuje wtedy bardziej lub ABS działa i rozlacza co chwilę? 2. Czy od serwa hamulców lub pompy vacum mogą być takie cyrki? 3. Pedal hamulca wpada przy hamowaniu jakby hamować na lodzie, to się wiąże z tym że jest problem z czujnikiem koła tylnego? Uprzedzam że wszystkie 4 zaciski są po regeneracji, z przodu nowe tarcze + klocki, z tyłu tarcze 2 letnie + nowe klocki. Łożyska z przodu robiłem 2 lata temu. Z tylu łożysk nie ruszalem. Przewody hamulcowe z tyłu obydwa nowe roczne, z przodu są ok, brak oznak zużycia. Płyn hamulcowy wymieniany w tym roku ciśnieniowo maszyną. Najgorsze jest to, że bywa przez tydzień cisza, żadnej kontrolki, żadnego hałasu... Udało mi się dziś nagrać film z dźwiękiem, link zamieszczam poniżej. Miał ktoś z was takie problemy? https://www.transfernow.net/dl/20220204Or8AFIQN/tUqtVRm6
  3. A wie ktoś może jak wygląda wyjecie soczewki bez rozklejania kloszy oraz wyczyszczenie wnętrza lamp w A6 C5 przedlift?? Da się wogole tak zrobić? Po ściągnięciu maskownic i żarówek zbytnio dostępu nie ma ... Qwerty zajmuje się jeszce regeneracją lamp?
  4. W pierwszej kolejności turbo do czyszczenia, bo może być zapieczone tam w środku. Przy okazji tej operacji pokusił bym się wymienić od razu wszystkie uszczelki, te przy kolektorach także. Sprawdź przy okazji czy wszystkie wężyki podciśnien są całe, nie uszkodzone.
  5. Co do błotnikow przednich akurat u siebie w C5 mam spokój, bo jeszcze w Niemczech zapewne wymienili je w ASO, bo są ori i jest spokój. Gorzej jest z dolami drzwi, tymi które robiłem 2 lata temu z lewej strony. Ruda wyłazi gorzej niż z prawej gdzie nie były ruszane ? Ale brata syn w B6 właśnie wymieniał 2 sztuki błotnikow i kupił z allegro zamienniki. O dziwo bardzo dobrze się spasowaly, nigdzie nie odchodzą. Tylko nie pamiętam jakiej są firmy, ale kolorem identyko, heh czarne uni
  6. Sory za odkop, ale czy ktoś z was zamienił wahacze "banany" z tych z tulejami jakby dwuczęściowych, na takie z pełną tuleja? Trochę ponad rok temu wywalilem u siebie w A6 ORI banany ze względu na sworznie, wpadły rts, ale już na każdej nierówności skrzypia i jak sprawdzałem te tuleje mają w środku luzy, nie w mocowaniu A środek tulei. W związku z czym myślałem żeby zastąpić je pełnymi tulejami z C6. Co o tym myślicie?
  7. Logi robiłem na off, wylaczonej klimie. Bez względu na to, czy się włączy klimatyzację czy nie, po odpaleniu silnika, tak około minutę pracuje normalnie na około 900+ obr. I później skok obrotów i tak cały czas. Wyrzuca w vagu jeden jedyny błąd nr 18051. Rozumiem że chodzi o jakaś aktualizację softu czy coś, nie wiem może się mylę...?
  8. Siemka. Mam prośbę do kogoś z was o interpretację logów statycznych i BS 011 oraz 003. Pacjent: VW touran 2.0 tdi 140KM. WOLNE OBROTY wzrastają i utrzymuja sie na okolo 1200 caly czas.... http://vaglogi.pl/log-011_h7je7eb.html http://vaglogi.pl/log-013_EUO44.html http://vaglogi.pl/log-018_hbiZoD0.html http://vaglogi.pl/log-023_1wVyQJk.html http://vaglogi.pl/log-001_4bJVNRC.html http://vaglogi.pl/log-003_X73UdSN.html http://vaglogi.pl/log-004_KLZ81.html http://vaglogi.pl/log-003_Ty668.html
  9. Sprawdź też koniecznie plecionke wydechu przed katalizatorem. U mnie po 2 miesiącach od zrobienia softu zaczęło drgac na wolnych obrotach, ale tak mocno że cały intercooler latał. Koszt nowej z robocizna u tlumikarza max 150 zł. Tylko sprawdź tą nową przed montażem żeby była odpowiednia... A najlepiej to zdiagnozować przytrzymując ręką w tym miejscu i będziesz czuł czy przenosi wibracje, czy ma jeszcze swoją sztywność. Tylko uwaga na wysokie temperatury.
  10. Wnowajca była plecionka wydechu. Nie miała żadnych śladów zużycia, poza tym że po demontażu była wg mnie zbyt elastyczna... Wymieniona na nową i wszelkie drgania ustały Temat można zamknąć .
  11. Przejrzałem wydech, mocowania są ok. Niedawno robiłem uszczelki egr i tam czysciutko kurde. Auto nie traci mocy, nie kopci. W każdym razie w czasie drgań czuć te wibracje na wydechu, rzuca nim. Zrobię na pałę tą plecionke, bo nie duży koszt, tylko póki co warsztaty tlumikarskie pozamykane ...
  12. Jakiś ziomek składał to na silownikach 630 N i ponoc dał jakies sprezynki od wiatrówki... No i teoretycznie taki setup działa Jakis gość ma na sprzedaż dedykowane do a4 b6, ale zapewne nie pasuja. A widziałem że do A6 sedana są 2 wersje fabrycznych siłowników. 650 oraz 630 N i jeszcze długością się różnią, różnica jakieś 20 mm.
  13. Pany orientujecie się czy Siłowniki z niebieską lub zielona sprężyną np te dedykowane do a4 b6 sedan, będą dobre do A6 c5 sedana? U mnie ORI siłowniki są już na wykończeniu i przy okazji zmiany chciałbym wrzucić taki bajer ? Ale nie ma dedykowanego zestawu do sedana i tak się zastanawiam jaki rozmiar sprezynek wybrać żeby to działało ?
  14. O widzę kolega z ZG Trzeba kiedyś spota trzasnąć Co do auta, Dobra sztuka. Widać że masz pojęcie i dbasz o A4-ke. Oby tak dalej, a się napewno odwdzięczy bezawaryjnoscia
  15. Póki co wymiana poduszek nic nie dała, więc mam 2 szt do oddania jak by ktoś chciał. Po niedzieli szukam jakiegoś jeszcze tlumikarza żeby zaryzykować z plecionka. Tylko nie wiem gdzie kupić jakąś pewną, czy może na szrocie jakąś ori znaleźć w dobrym stanie...? Bo jak widać w ciągu półtora roku wymieniłem dwie, 1 rzekomo z pewnego sklepu z tlumikami padła po 5 miesiącach, ta teraz po roku czasu najwyraźniej...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...