Skocz do zawartości

Quatro7

Pasjonat
  • Postów

    178
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Quatro7

Informacje

  • Imię
    Robert
  • Miasto
    Walichnowy

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2007
  • Silnik
    2.0 TFSI
  • Kod silnika
    BKE
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Quatro7

1

Reputacja

  1. 103 - niskie ciśnienie na pompie w baku 106 - wysokie na szynie
  2. 2.0 TFSI BWE, mam problem z ciśnieniem paliwa wychodzącym z baku. Na logach powyżej 5 tys. obrotów ciśnienie spada do 3 barów zamiast trzymać 4 ? filtr paliwa wymieniony na nowy - mahle, pompy paliwa w baku wymieniałem już 3, obecnie założona jest nowa i nic się nie zmienia ? gdzie szukać przyczyny? czujnik niskiego ciśnienia?
  3. może sztanga od WG źle wyregulowana?
  4. nadal nic... ? jeśli dobrze zrozumiałem to przed zakodowaniem wyłączyć i włączyć zapłon? adaptacja przechodzi bez problemu
  5. VCDS 15.7 full próbowałem innym i też nie poszło - ten sam błąd
  6. tak, tak właśnie robiłem i za każdym razem błąd, że nie można zapisać i tak - w kierownicy zmieniłem kodowanie, tam wszystko jest OK w blokach pomiarowych ECU patrzyłem i wszystkie przełączniki tempomatu działają poprawnie
  7. nie wiem dlaczego sporo osób nie dowierza w to długie kodowanie. Mogę filmik nagrać dla potwierdzenia jak pisałem chce zakodować tempomat, kodowanie jest nieaktywne, długie kodowanie nie przyjmuje zmian
  8. nie, to nie login ktoś ma jakiś pomysł? bo nadal z tym walczę
  9. Rezystancja DV 15, a N75 25 ciegno na gruszce powinno się luźno ruszać palcami?
  10. nie wstaje i błędów nie ma, a jaką oporność powinno pokazywać? co innego niż 0 jest OK? tak samo przy n75?
  11. jak pisałem - DV wymontowany, wygląda wszystko OK N75? na logach pokazuje że westgate działa prawidłowo, na wolnych obrotach przy dodawaniu gazu sztangkienka pracuje, a podczas jazdy turbo nie dmucha jednak w cale. błędów w ECU brak.
  12. Mam problem z mocą w moim 2.0TFSI. Pewnego razu podczas jazdy odczułem że samochód stracił moc, głośniejszy dźwięk dobiegał z wydechów, pewnie spadł wąż z dolotu - pomyślałem, ale niestety nie - dolot jest szczelny. Zrobiłem logi, okazało się że Turbo w ogóle nie wstaje. Westgate działa ok. Zdjąłem rurę z turbo, dojścia niestety do wirnika nie ma, udało mi się jedynie patrząc w lustro kawałkiem twardego przewodu ruszyć delikatnie wirnik - obraca się bez problemu, luzów niestety nie jestem w stanie sprawdzić. (Dodam że turbo nie tak dawno było robione - hybryda). Wyciągnąłem zawór DV, wygląda ok. Sprawdzałem oczywiście też błędy, ale nie ma żadnych.. Ktoś ma jakiś pomysł?
  13. Quatro7

    wkład pompy w baku

    ktoś się może orientuje jaki wkład pompy paliwa pasuje do koszyka w baku do 2.0 TFSI quattro?
  14. A4B7 2.0TFSI 2006 mam problem ze zmianą jakiejkolwiek wartości w długim kodowaniu w sterowniku ECU poprzez VCDS. czegokolwiek nie chciałbym tam zmienić otrzymuje komunikat zwrotny CODING II - 11 jest w ogóle nie aktywne. ktoś wie dlaczego tak się dzieje? kabel na 100% obsługuje, VCDS pełna wersja
×
×
  • Dodaj nową pozycję...