Luznix
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
3 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O Luznix
Informacje
-
Imię
Kamil
-
Miasto
Luzino
Auto
-
Model
A4 B5
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
1996
-
Silnik
1.8 T
-
Kod silnika
AEB
-
Napęd
quattro
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB+LPG
Osiągnięcia Luznix
0
Reputacja
-
Witam wszystkich. Zmieniłem kilka dni temu kolektor wydechowy oraz turbo (środek K03s), złożyłem wszystko do kupy i postanowiłem zrobić logi. Z tego co zauważyłem przepływka pokazuje za dużą wartość no chyba ze się mylę. w aucie jest trochę zmienione Przelot, DP 2,75”, fmic, wkładka filtra powietrza piepercross. Wklejam logi: 003/025 002/013 002/007 Przy okazji chciałbym się dowiedzieć czy zawor N75 działa poprawnie oraz sonda. Pozdrawiam.
-
Dobra okazało się że mam nieszczelny dolot w 3miejscach. Uszkodził mi się wskaźnik doladowania I wysłałem na gwarancję jak przyjdzie to sprawdzę ile turbo pompuje.
-
Witam, piszę do was z moim problemem. ? Zacznę od początku. Od momentu kiedy kupiłem mojego avanta to mam problem z turbo które pompuje 0.35b czasami dojdzie do 0.45b. Kata nie ma, w jego miejscu jej DP 2.75' , środkowy tłumik wycięty wspawana rurka w jego miejsce. Co zostało wymienione : - DV (poprzedni puszczał ciśnienie) -N75 które też było już zepsute. Zanim wymieniłem N75 miałem podłączone MBC na którym turbo bez problemu dmuchało 0.55b. Dodam że po odpięciu podciśnienia od WG następuje przeładowanie i turbo dmucha ponad 1bar Na mbc powyżej 0.65/0.7b następuje przeładowanie ale z tego co słyszałem to jest normalne bo przepływka odcina paliwo. Mam zrobione logi grupy 002/007/007 oraz 013/025 które polecili mi zrobić, jednak nie za bardzo je ogarniam to postanowiłem tutaj wrzucić. Mam nadzieję że znajdę odpowiedź mojego problemu tutaj. Dzieki ✌️ Logi 002/007/008 Logi 013/025
-
Witam wszystkich, jetem z pomorza. Posiadam A4B5 Avant 1.8T Quattro, jeszcze seria 150km ale plan jest na dużo więcej co mam nadzieję że uda się zrealizować.