DamiamMyLife 0 Opublikowano 9 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2021 Witam Was mam problemu tego typu że po dłuższym postoju np. Po nocy przy odpaleniu przez chwilę silnik chodzi nie równomiernie ale drugi raz za chwilę jest dobrze za 2-3godz też Była robione gniazda wtryskiwaczy były podminiane wtryskiwaczy oraz moduł pompa wag paliwa sprawdzane ciśnie silnika ciśnienie również silnika zakładany przy filtrem paliwa zaworek żeby paliwo się nie cofało,moc ma prawidłową wymieniony filtr paliwa nowy rozrząd,popychacze i dalej to samo ma wyciety DPF silinik BPW 2.0 140 koni dorzucam plik audio może ktoś z was ma jakiś pomysł Głos 001.m4a Głos 003.m4a Głos 005.m4a Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DamiamMyLife 0 Opublikowano 9 Maja 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2021 Byla planowana głowica wymieniana uszczelka i wszystko po głowicą jest ustawione jak być powinno Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nadybek 40 Opublikowano 12 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2021 100% problem z zapowietrzaniem sie. Oleju nie przybywa? Pracuje nierowno bardzo krotko wiec raczej uszczelnienia PD do ponownej i poprawnej wymiany jesli gniazda sa juz zatulejowane jak mówisz. Bardzo wazne jest poprawne dokrecenie PD. Jak mechanik nie mial klucza dynamometrycznego o tak malym zakresie lub zostawil stare sruby to nic z tego nie bedzie. Do tego slychac dudnienie z filtra- stan walka do sprawdzenia. Moje bpw pali od 1/2 obrotu zimne czy cieple. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DamiamMyLife 0 Opublikowano 24 Maja 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2021 Nie olej jest ok i inne płyny Miał ten klucz i śruby były zakładane nowe wałek rozrządu też był wymieniony na nowy czy chodzi o jakiś inny? Właśnie tak powinien palić a kręci i dusi się przez chwilę nawet czujnik odpinany cieczy i daj to samo Pokrywa zaworów była wymienia bo tyle razy grzeabne było że już olej puszczał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nadybek 40 Opublikowano 28 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2021 (edytowane) Odpinanie czujnika nic nie daje bo jest powietrze w ukladzie i nie ma jak wtrysnac wiecej paliwa. Trzeba wkrecic sie czujnikiem w pompe tandemowa i mierzyc cisnienie paliwa. Po zgaszeniu silnika musi utrzymywac cisnienie ~1bar. Jak cisnienie ucieka to szukac nieszczelnosci pompa tandemowa-glowica, pompowtryski Edytowane 28 Maja 2021 przez nadybek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DamiamMyLife 0 Opublikowano 10 Czerwca 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2021 Okazało się teraz po czasie że była uszkodzona chłodnicza od paliwa bo teraz pokazuje wyciek i zapowietrzało się paliwo po całej nocy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się