kocik123123 Opublikowano 22 Maja 2021 Opublikowano 22 Maja 2021 Witam, w marcu zostałem szczęśliwym posiadaczem Audi a4 b8 silnik 1.8 tfsi. Przebieg niby 128000 przy kupnie (aktualnie 132000), ale o tym później. Wszystko było dobrze aż do zeszłej soboty, wiadomo silnik bierze olej, byłem na to gotowy.. wyskoczyło mi min stan oleju.. (auto kupione na niemieckich blachach) ostatnio było wymieniane 13 tyś temu, więc myślę dobry czas na zmianę oleju i filtrów. Olej został wymieniony na taki sam 5w30 choć po spuszczeniu miał kolor czarny jak smoła, po przejechaniu 200km zobaczyłem że na silniku zaczęły się pojawiać wilgotne plamy (uszczelka pod klawiaturą) i na przewodach. Myślę co jest nie tak to był czwartek, umówiłem się do mechanika na sobotę, w piątek zaczął tracić moc.. W sobotę przy rozmowie z mechanikiem powiedział mi, że skoro po zmianie oleju zaczęły się dziać cuda, i zaczęło wyciekać i lekko tykać przy silniku przebieg został przekręcony i został dolany 'doktorek' choć mam książki serwisowe bla bla.. no skoro tak dałem się zrobić, trudno, on też zalał mi doktorka i po 150 km niby zaczęła wracać moc ale to nadal nie to. Nie zamierzam kolejny raz lać tego tylko coś z tym zrobić. Panowie, co polecacie zrobić, rozumiem że szykuje się remont silnika, ale czy on jest tak zajechany, że nie można nic zrobić? dodam że na 1000 km bierze jakieś 100-120 ml. nie zamierzam go sprzedawać i wciskać komuś bubla. Pozdrawiam i liczę na pomoc.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się