versa879765 Opublikowano 14 Sierpnia 2021 Opublikowano 14 Sierpnia 2021 (edytowane) Witam Od jakiegoś czasu mam problem ze słynnym BRD Czasem Podczas jazdy stałą predkością zaczyna przerywać,zaczyna pozno wstawac turbo po czym wywala kontrolke swiec zarowych i odcina turbo. Nie zawsze wywala kontrolke czasem raz przerwie na chwile "takie szarpniecie" i jest okej Na logach dynamicznych bylem u 3 osób, akurat gdy robimy logi nie przerywa.Wg mechanikow turbo jest okej.Tyle ile komputer chce tyle ładuje, nie przeladowuje Błąd jest"niskie cisnienie w ukladzie turbo " lub cos podobnego nie pamietam dokladnie. Nie ma znaczenia czy silnik zimny czy ciepły. Mechanik mowi ze by zaczal od zerkniecia kolektora czy nie zapchany Jak mysliscie mechanik dobrze mowi czy nie ? Lub wy macie jakies pomysly co to moze byc? Za wszystkie pomysły dziekuje! Edytowane 17 Sierpnia 2021 przez versa879765
Karasik2 Opublikowano 27 Sierpnia 2021 Opublikowano 27 Sierpnia 2021 Miałem podobnie okazało się turbo Pojechało do regeneracji i już 20k bez szarpnięć i żółtej kontrolki
versa879765 Opublikowano 30 Sierpnia 2021 Autor Opublikowano 30 Sierpnia 2021 Rozwiazane.Gruszka kolektora ssącego
damian-81 Opublikowano 12 Września 2021 Opublikowano 12 Września 2021 W dniu 31.08.2021 o 00:08, versa879765 napisał: Rozwiazane.Gruszka kolektora ssącego Czy przypadkiem nie pojawiał się przy okazji błąd P0234 - Regulacja ciśnienia doładowania Przekroczona granica regulacji Zwarcie z potencjałem plus? Walcze z tym od dłuższego czasu. Zauważyłem, że przy tej gruszce nie ma wogóle podciśnienia (nie dochodzi). Obstawiam zawór sterujący 1K0 906 283 A (nie jestem pewien tego numeru, taki jest do sterowania chłodnicą spalin, a oba wyglądają identycznie).
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się