Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Oryginalna wiązka haka - 3 kable


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Audi A4 B6 avant 2003r.
Zakupiłem oryginalny hak ALKO z oryginalnym modulem haka hella - 8E0 907 383  A - i gniazdem haka 13 pinowym.
    1.    Moduł posiadał 2 wtyczki 14pin i 6pin ,  przewody z tych wtyczek podłączyłem według znalezionego schematu. Jednak z wiazki wychodzącej od wtyczki haka zostały mi 3 przewody 1 -szaro biały i 2 - czerwono białe. Pytanie brzmi gdzie te przewody podłączyć? Jeden , czerwono biały z tego co wiem jest do PDC których nie mam , a pozostałe 2 nie mam pojęcia gdzie podlaczyc.
    2.    Mce jeszcze nie kodowałem jednak przy próbie włączenia swiatel, kierunków itd we wtyczce haka pojawia się zasilanie tylko na pinie 1 - przy włączeniu lewego kierunku. Czy to jest normalne ?CIE powinno być na pozostałych ponach napięcia przy włączaniu poszczególnych swiatel ?
 

Opublikowano

Doputy dopuki nie podłączysz przyczepy to się nie dowiesz czy światła w niej zaświecą, ten moduł podaje napięcie jak wykryje żarówki w obwodzie

Opublikowano (edytowane)

Dzisiaj podłączyłem przyczepke żadne swiatla nie działają. Jedyne swiatlo które się "swieci" to pozycyjnego lewe tzn. Mruga z bardzo duża częstotliwością jakby zwarcie. Sprawdzałem miernikiem i na pinie we wtyku haka od lewego kierunku jest stale napiecie jak i na pinie od swiatla stop. Nie wiem jak to ogarnąć przewody sprawdzałem są podłączone odpowiednio. Jeszcze pytanie odnośnie kabli z 3 pinowego wtyku przyczepki... miałem tam 3 przewody szaro biały I 2x czerwono biały. Od lewej tylnej  lampy przeciąłem kabel szaro bialy i zmostkowalem z szarobialym z kostki haka natomiast drugi koniec szarobialego idący do przełącznika swiatla zmostkowalem z czerwono białym z kostki wtyku haka. Czy tak miało być podłączone? 

 

Problem rozwiązany.

 

Dla potomnych...

JEDYNA PRAWILNA WERSJA!

1.Podłączać według schematu Barts 

2. Kodowac sterownik centralnej elektryki 09

3. Adaptować Liczniki 17

4. Poprawność podlaczenia nie sprawdzać miernikiem na pinach ani sterownika ani wtyku gniazda haka. W moim przypadku nie sprawdził się nawet tester na diodach z zasilaniem 9 v.

5. Sprawdzać tylko i wyłącznie zamykając cały obwód elektryczny tzn. Podpinajac przyczepę wtykiem elektrycznym oraz zakładając dyszel na kule.

 

Koniec kropka.

Edytowane przez macek87

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...