Rafka532 Opublikowano 22 Października 2021 Opublikowano 22 Października 2021 (edytowane) Witam, miał ktoś problemy z kolektorem wydechowym A4 B8 2.0T, PB + LPG. Zlikwidowana wada olejowa. Na starym kolektorze dobrze pracowało lecz było lekkie pęknięcie na tym "kielich" co klapka domyka i był zmieniany. Chodzi o tą klapkę połączona z gruszka turba a bardziej o jej tulejkę. W kolektor wprasowana jest tulejka która jest zabezpieczona jedną zawleczką. W tulejce pracuje prowadzenie tej klapki (otwiera i zamyka, góra - dół) Problem jest taki, że prowadzenie z tulejką się zapiecze i obroci tulejkę (zerwie z zabezpieczenia). Tulejka wychodzi z kolektora do tego momentu aż klapka dostawi do kolektora co przyczynia się do niedomykania i wyłączenia turbiny. Edytowane 22 Października 2021 przez Rafka532
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się