Rafka532 0 Posted October 22, 2021 Share Posted October 22, 2021 (edited) Witam, miał ktoś problemy z kolektorem wydechowym A4 B8 2.0T, PB + LPG. Zlikwidowana wada olejowa. Na starym kolektorze dobrze pracowało lecz było lekkie pęknięcie na tym "kielich" co klapka domyka i był zmieniany. Chodzi o tą klapkę połączona z gruszka turba a bardziej o jej tulejkę. W kolektor wprasowana jest tulejka która jest zabezpieczona jedną zawleczką. W tulejce pracuje prowadzenie tej klapki (otwiera i zamyka, góra - dół) Problem jest taki, że prowadzenie z tulejką się zapiecze i obroci tulejkę (zerwie z zabezpieczenia). Tulejka wychodzi z kolektora do tego momentu aż klapka dostawi do kolektora co przyczynia się do niedomykania i wyłączenia turbiny. Edited October 22, 2021 by Rafka532 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now