Skocz do zawartości
IGNOROWANY

VCDS 005 kolumna 02-pytanie o wartość


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, dlaczego na rozgrzanym w kolumnie nr2 ta wartość jest tak wysoka? 42/8. Na zimnym jest 20/8 . 

paliwo.png

Opublikowano (edytowane)

Pisaliśmy Ci jak masz sprawdzić i ustawić kąt i jak a ma być wartość. A Ty dalej nic.... Tylko coś kombinujesz.

Ps w bloku 2 masz 58 a nie 42/8, cokolwiek to znaczy i skąd to wziołeś.

A to i tak nic nie da bo masz niepełną wersję vcds i ustawienia nie zrobisz i nie sprawdzisz. Bo chyba chodzi o kąt wtrysku jak podejrzewam.

Edytowane przez Pieterb
Opublikowano (edytowane)

ja pytam o 42/8 mg/str Inj.Quantity - nie o kąt wtrysku.

Edytowane przez mafiu1111
Opublikowano

Wiesz co tak piszesz że naprawdę ciężko jest to zrozumieć.

Opublikowano (edytowane)
8 minut temu, Pieterb napisał:

Wiesz co tak piszesz że naprawdę ciężko jest to zrozumieć.

o kącie wiem, nie zakładałbym tego samego tematu , pytanie moje jest o Inj. quantity co to za wartość z grupy 005 rubryka środkowa- 42/8mg/str na ciepłym silniku a na zimnym jest jeszcze niższa , to raz, dwa to kąt wtrysku sprawdza się chyba w Basic settings a to jest screen z Measuring Blocks, trzy - dlaczego uważasz że mam trial wersję vcdsa? mogę na nim zrobić wszystko kupiłem go razem z kablem- nie pobierałem jakiejś darmowej wersji z neta. 

Edytowane przez mafiu1111
Opublikowano
25 minut temu, mafiu1111 napisał:

pytanie moje jest o Inj. quantity co to za wartość z grupy 005 rubryka środkowa- 42/8mg/str na ciepłym silniku a na zimnym jest jeszcze niższa

Ilość wtrysku, wystarczyło użyć translatora.

Ps Zmyliło mnie te 42/8 a nie 42,8. I zacząłem się zastanawiać go to je takiego. A to wbrew pozorom duża różnica

I chyba logiczne jest ze inna będzie na zimnym a inna na ciepłym.

27 minut temu, mafiu1111 napisał:

dlaczego uważasz że mam trial wersję vcdsa?

Nie było tematu.

Opublikowano
18 godzin temu, Pieterb napisał:

Ilość wtrysku, wystarczyło użyć translatora.

Ps Zmyliło mnie te 42/8 a nie 42,8. I zacząłem się zastanawiać go to je takiego. A to wbrew pozorom duża różnica

I chyba logiczne jest ze inna będzie na zimnym a inna na ciepłym.

Nie było tematu.

no to teraz,  Czy ta ilość wtrysku jest prawidłowa?

Opublikowano

A co źle pali na ciepłym? Bo to jest chyba dawka startowa. Jak się nie mylę.

Opublikowano (edytowane)
45 minut temu, Pieterb napisał:

A co źle pali na ciepłym? Bo to jest chyba dawka startowa. Jak się nie mylę.

A nie, na ciepłym pali elegancko, ale jak zgaszę i gdy postoi nawet 10-15-20 minut to już gorzej i gorzej, im dłużej stoi tym coraz ciężej mu idzie, jak stoi całą noc przy temp powiedzmy 5-7 stopni na zewnątrz to rano kręci chwilę i "pierdnie" białym obłokiem dymu po czym czuć lekko jakby ropę na zewnątrz, sprawdziłem przelewy i wężyki, dawka rozruchowa w grupie 001 dałem na 2/8 do 3mg bo wyczytałem że tak powinno być - było 3.6 lecz nie wiele to dało, ja rozumiem że kąt wtrysku mam ujemny na 35 stopni ale zaczynam się martwić żeby to nie było coś więcej, co ma jedno z drugim wspólnego  -zły kąt wtrysku/ a biały obłok dymu przy odpaleniu. ? :wacko: P.S kolejna rzecz którą zauważyłem to czasem bardzo ciężko jest mi zatankować, odbija pistolet jakby był full bak, muszę go wykręcać w różną stronę żeby wkońcu zaczęło lecieć strumieniem, a dwa to im mniej ma paliwa tym gorzej pali, tera mam połowę i już dłużej kręci niż jak miałem 2/3 baku, gdy wachy mam pod korek pali zdecydowanie lepiej- nie kręci aż tak długo, moje podejrzenie( oprócz źle ustawionego kąta) to dodatkowo jest tu problem i podejrzewam, że albo mu się paliwo cofa i powietrze jest w układzie +w baku, albo pompa paliwa zdycha. 

 

 

Edytowane przez mafiu1111
Opublikowano

Bardziej bym stawiał na fakt że robi ci się podciśnienie w baku. Czyli odpowietrzenie zbiornika może być zatkanie.

Druga rzecz pompy paliwa tam nie masz? Bo ja nie znam tego silnika.

I jaki w końcu masz ten kąt wtrysku ustawiony?

Opublikowano

Pompa paliwa jest w baku. Kąt to 30-35stopni.

Opublikowano (edytowane)
Godzinę temu, mafiu1111 napisał:

Kąt to 30-35stopni.

a to wartość prawidłowa dla tego motoru? a po za tym to stopnie? pokaż grupę 000 w BS(silnik rozgrzany)

ps a dodam że tam nie ma wartości podawanych w stopniach :P

 

a pompa działa? paliwo się nie cofa? dobrze by było też zobaczyć co w baku czy sitko nie zaeybane.

Edytowane przez Pieterb
Opublikowano (edytowane)

Rozbieram w piątek tę pompę i zobaczę co tam się dzieje, ja tak tylko piszę stopnie, nie wiem jak się to fachowo nazywa i "w czym" są te wartości podane, w grupie 000 BS na rozgrzanym mówię, wacha się między 28-35, linia się nie pokrywa więc jest zły kąt, wartość prawidłowa to podobno 49-51 . Jeszcze wymienię rozrusznik na nowy bo już zamówiłem, dla pewności. Zasłyszałem że jak na zimnym ciężko pali, powiedzmy pojeździsz zagrzejesz silnik, zgasisz i po 5 minutach postoju silnik nie zdąży jeszcze ostygnąć(nadal jest ciepły) a pali nadal źle- to to może być wina rozrusznika.

Edytowane przez mafiu1111
Opublikowano
45 minut temu, mafiu1111 napisał:

ja tak tylko piszę stopnie, nie wiem jak się to fachowo nazywa

no to pisząc to wprowadzasz inny w błąd a co za tym idzie możesz dostał odpowiedź też nic nie wartą, to tak na marginesie

A w sumie nie wiem czemu tego jeszcze nie ustawiłeś jak powinno być. To chyba najbardziej podstawowy parametr w tdi + dawka.

50 minut temu, mafiu1111 napisał:

Zasłyszałem że jak na zimnym ciężko pali, powiedzmy pojeździsz zagrzejesz silnik, zgasisz i po 5 minutach postoju silnik nie zdąży jeszcze ostygnąć(nadal jest ciepły) a pali nadal źle- to to może być wina rozrusznika.

owszem bywało, wiem że była wersja silnika(nie pamiętam oznaczeń) w golfach IV bodajże i tam występował taki problem, natomiast nie wiem jak wygląda sprawa u ciebie.

Opublikowano (edytowane)
W dniu 27.10.2021 o 18:08, Pieterb napisał:

no to pisząc to wprowadzasz inny w błąd a co za tym idzie możesz dostał odpowiedź też nic nie wartą, to tak na marginesie

A w sumie nie wiem czemu tego jeszcze nie ustawiłeś jak powinno być. To chyba najbardziej podstawowy parametr w tdi + dawka.

owszem bywało, wiem że była wersja silnika(nie pamiętam oznaczeń) w golfach IV bodajże i tam występował taki problem, natomiast nie wiem jak wygląda sprawa u ciebie.

Dobra, kąt wtrysku ustawiłem na 55-57, ciężko tak idealnie ustawić na 50-55, ale już serio nie chciało mi się więcej z tym kombinować więc zostawiłem, pali lepiej ale to jeszcze nie to, głównym winowajcą okazał się problem z cofającym się paliwem, jest nieszczelność podejrzewam w tych grubych wężach które idą do filtra paliwa, są sparciałe a jeden cały mokry,(reszta jest ok) nie wiem tylko jaką one mają średnicę (te grubsze) te cieńsze wiem że bodajże 2mm, chcę je wymienić, dodatkowo chciałem założyć zaworek zwrotny, tylko nie wiem czy zaraz obok pompy przed filtrem, czy za filtrem przy ścianie grodziowej. Mam plan zrobić tak jak na tym filmiku, tylko że tutaj on ma aż dwa zaworki, nie wiem po co aż dwa, za filtrem ma założony, a w 7 minucie założyl przy pompie. :wacko:

 

Edytowane przez mafiu1111

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...