ems 1 Opublikowano 16 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2009 Odnosze wrażenie że w moim avancie tył siedzi niżej niz przód ? Wygląda to tak sobie i nie wiem czy taka jest po prostu charakterystyka tych sprężyn czy też siadły ... Jak to wygląda u Was ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slaweq 1 Opublikowano 16 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2009 Obniżenie powinno być równe z przodu jak i z tyłu..., ja mam ten sam problem w B5, tył mi troche siadł i zastanawiam sie czy nie kupic nowych springów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszr 7 Opublikowano 16 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2009 U mnie jest podobnie - wizualnie jakby tył jest lekko niżej także nie przejmowałbym się tym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aydaho 2 Opublikowano 16 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2009 tyl zawsze bedzie nieco nizej - widzialem w cholere S-line'ow i nawet w tych swiezych tylne kolo ma mniejsza przestrzen szczytowa nadkola niz przod. oczywiscie zalezy jak duza jest ta roznica ale ja zalozylem niedawno 1BE w idealnym stanie i tyl jest nieco nizszy od przodu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
variocustoms 4 Opublikowano 16 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2009 Ta różnica wynika z promienia i osadzenia tylnego błotnika, jak ktoś ma xenony to za pomocą VASa można sprawdzić parametry czujników i wyświetlić ile mm mają ugięcia, standardowo powinny być te same wartości przód i tył, u mnie na gwincie jest lekko inaczej bo przód bardziej skręcony jest i mam np. przód + 3 mm tył 12 mm, jak usiadlem na bagażniku tył pokazał + 6 mm więc jak tył siądzie to wartość też się zmienia. tyle na temat Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ems 1 Opublikowano 17 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2009 oczywiscie zalezy jak duza jest ta roznica ale ja zalozylem niedawno 1BE w idealnym stanie i tyl jest nieco nizszy od przodu tak na szybko to luz pomiedzy opona a błotnikiem z przodu jest na 3 palce a z tyłu na jakies 1,5 palca więc rzuca sie to w oczy Ta różnica wynika z promienia i osadzenia tylnego błotnika, jak ktoś ma xenony to za pomocą VASa można sprawdzić parametry czujników i wyświetlić ile mm mają ugięcia, standardowo powinny być te same wartości przód i tył, w vag'u równiez znajde te parametry ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aydaho 2 Opublikowano 17 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2009 oczywiscie zalezy jak duza jest ta roznica ale ja zalozylem niedawno 1BE w idealnym stanie i tyl jest nieco nizszy od przodu tak na szybko to luz pomiedzy opona a błotnikiem z przodu jest na 3 palce a z tyłu na jakies 1,5 palca więc rzuca sie to w oczy eee to masz w normie wszystko - tak ma byc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
variocustoms 4 Opublikowano 17 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2009 To jest nic nowe B8 to ma dopiero prześwity a wersje z regulacją zawieszenia wyglądają jak Allroady Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin j 0 Opublikowano 17 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2009 Mam tak samo, ikilka innych autek widziałem, zwróciłem uwage i też tak miały. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ems 1 Opublikowano 17 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2009 Dzieki chłopaki za uspokojenie mojej ciekawości, może teraz nie bede sie juz przyglądał każdej napotkanej a4 :> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
variocustoms 4 Opublikowano 17 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2009 A co do wyświetlania parametrów czujnika poziomu xenonów to nie wiem czy zwykły VAG ma taką opcję, VAS na 100% Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi