Jump to content
IGNORED

problem po odłączeniu akumulatora


FAŁDZIK
 Share

Recommended Posts

Wczoraj majstrowałem przy moim drugim OOOO :q2: i na wszelki wypadek odpiąłem klemę +. Po zakończonej robocie wystąpił problem, zegary nie działały, świecił ESP i ciśnienie oleju, FIS nie pokazywał co w radyjku, jakie spalanie itp. Dzisiaj zacząłem szperać po sieci i znalazłem przyczynę, rozkodowane zegary. Zrobiłem adaptację wg. opisu:

Witam ponownie sprawa załatwiona w modelu A4 B6 w moim przypadku silnik AWX 1.9 TDI 130KM okazało się że po odłaczeniu Aku w moim przypadku na cała noc ,rozkodowało cały licznik!!! żeby znów wszystko zaczło działać trzeba zrobić nastepujące czynności: Wchodzimy w grupę:

---17 (Instruments) następnie

---10 (Adaptacja) następnie Kanał: 60,61,62

---Kanał 060: magistrala CAN Powertrain (Lista instalacji)

* +00001 = Silnik (Standard)

* +00002 = Automatyczna skrzynia biegów (opcja)

* +00004 = Mm (Standard)

* +00016 = Airbag (Standard)

* +01024 = Instrument Cluster (Standard)

kodowane 1045

Kanał 061: magistrala CAN Komfort (Lista instalacji)

* +00001 = Central Electronics (Standard)

* +00002 = Comfort System (Standard)

* +00064 = Trailer (opcja)

* +00128 = Convertible Top (opcja)

* +00256 = Instrument Cluster (Standard)

* +00512 = Tire Pressure Control (opcja)

* +01024 = Electronics kolumna kierownicy (standard)

* +02048 = Climate Control (Standard)

* +32768 = Ogrzewanie pomocnicze (opcja)

kodowane 3331

Kanał 062: magistrala CAN Infotainment (Lista instalacji)

* +00001 = Radio (opcja)

* +00002 = Telefon (opcjonalnie)

* +00004 = Nawigacji (opcja)

* +00008 = Telematyka (opcja)

* +00016 = Cluster Intrument (Standard - tylko kodowany 2-sze Component)

kodowane 23

wpisujemy kodowanie podane na dole !!! dajemy TEST-->SAVE--->OK

zegary ożyły, ale nie do końca, nie pokazuje mi spalania chwilowego ani średniego, przypuszczam że coś z adaptacją nie tak zrobiłem, niby inny silnik ale nie wiem jak zrobić pod 1,8T.
Ktoś coś?

Link to comment
Share on other sites

46 minut temu, FAŁDZIK napisał:

zegary ożyły, ale nie do końca, nie pokazuje mi spalania chwilowego ani średniego, przypuszczam że coś z adaptacją nie tak zrobiłem, niby inny silnik ale nie wiem jak zrobić pod 1,8T.
Ktoś coś?

Wejdź w adaptacje licznika,kanał 19 i wpisz jako nowa wartość 31000 lub 31001 (jeżeli masz zegar radiowy).

Link to comment
Share on other sites

dzięki z podpowiedź, ale właśnie byłem sprawdzić i niestety nic z tego, wartość jaka była po odpaleniu VAGa to 31001, zmieniłem na 31000 i bez zmian, z powrotem na 31001 i bez zmian, tak więc problem nie rozwiązany

Link to comment
Share on other sites

12 godzin temu, FAŁDZIK napisał:

dzięki z podpowiedź, ale właśnie byłem sprawdzić i niestety nic z tego, wartość jaka była po odpaleniu VAGa to 31001, zmieniłem na 31000 i bez zmian, z powrotem na 31001 i bez zmian, tak więc problem nie rozwiązany

Napisz jakie masz kodowanie zegarów 

Link to comment
Share on other sites

pila24, możesz sprecyzować? jakie kodowanie, gdzie szukać?

Link to comment
Share on other sites

Wklej zdjęcie z ekranu jak się połączysz z licznikiem 

Link to comment
Share on other sites

Sprawdź jeszcze raz adaptacje,eeprom raczej nie wysypał się z czego widzę.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...