batman000014 Opublikowano 29 Listopada 2021 Opublikowano 29 Listopada 2021 Witam, mam problem z moją B5 z silnikiem AEB. Kupiona niedawno, silnik średnio miał moc, został sprawdzony cały dolot i od razu uszczelniony, bo miał dziury wielkości kilku palców w różnych miejscach. Po ogarnięciu tego zaczęła się wręcz dławić, podczas jazdy odcinało jej wręcz zapłon, po odpięciu przeplywki było ok, komp pokazywał błąd za wysokiego napięcia przepływomierza, więc została podmieniona na drugą orginalna używana ale sprawna, błąd zniknął ale objawy zostały, po odpięciu rury od intercollera już normalnie wkręca się na obroty bez dławienia, zauważyłem że sztanga od wg nie rusza się, po odpięciu wężyka od gruchy i dmuchnięciu w nią pompką ładnie się otwiera, a całkowite wysunięcie sztangi jest w trochę ponad 0.5b (niedokładny wskaźnik ) DV sprawdzony, oraz n75 teoretycznie też (testy dmuchnięcia ustami i sprawdzenie czy jest przepływ powietrza czy nie ) po wyjęciu n75 z dolotu czy DV czy nawet odmy, i przytknieciu palca do otworu od rury która idzie od filtra do turbo nie czuć ani ciśnienia ani podciśnienia i myślę że to może być problem. Ktoś może w jakiś sposób pomóc? Nie ogarniam zbytnio vagow, a szukania informacji na forach już mam dość, bo nic konkretnego nie znalazłem .
Walezy Opublikowano 30 Listopada 2021 Opublikowano 30 Listopada 2021 (edytowane) Proponuje zacząć od logów dynamicznych: 001+013 002+025 002+007 poza tym auto z lpg tak? na samej Pb też ten problem jest? a co z zapłonem? ciśnieniem paliwa? No i w takich silnikach jak AEB, AJL, AGU jak zakładamy jakieś graty to niech to będą nowe rzeczy ze sklepu oryginalne, ta przepływka to jest z innego auta tez 20 letnia? Nie wiadomo czy działa poprawnie, N75 czy DV tez lepiej kupić i wymienić na nowe albo sprawdzić, najwyżej oddać. DV uszkodzone przede wszystkim jest słyszalne P.S. logi na samej benzynie Edytowane 30 Listopada 2021 przez Walezy
batman000014 Opublikowano 1 Grudnia 2021 Autor Opublikowano 1 Grudnia 2021 W dniu 30.11.2021 o 15:09, Walezy napisał: Proponuje zacząć od logów dynamicznych: 001+013 002+025 002+007 poza tym auto z lpg tak? na samej Pb też ten problem jest? a co z zapłonem? ciśnieniem paliwa? No i w takich silnikach jak AEB, AJL, AGU jak zakładamy jakieś graty to niech to będą nowe rzeczy ze sklepu oryginalne, ta przepływka to jest z innego auta tez 20 letnia? Nie wiadomo czy działa poprawnie, N75 czy DV tez lepiej kupić i wymienić na nowe albo sprawdzić, najwyżej oddać. DV uszkodzone przede wszystkim jest słyszalne P.S. logi na samej benzynie N75 błędu nie wywala, a fizycznie (testy przepływu powietrza ) jest sprawny. Zawór DV teoretycznie też, tłoczek wciśnięty palcem nie opada gdy się zatka dopływ od podcisnieia więc też wygląda na sprawny. Ale sprowalem go wpiąć w podciśnienie na niskich obrotach to od razu tłoczek wędruje na samą górę. Tak ma być ? Logów narazie nie ma sensu chyba robić skoro wiaodmo że sztanga od wg się nie rusza, a w wężu idącym od filtra do Turbo nie czuć ani ciśnienia ani podciśnienia
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się