dzugus Opublikowano 19 Lutego 2022 Opublikowano 19 Lutego 2022 (edytowane) Witam Zwracam się z prośbą pomocy.. Audi a3 8p 2.0 fsi (AXW) 2003r. Ostatni czasy borykam się z problemem takim że po wyłączeniu zapłonu i wyjęciu kluczyka ze stacyjki nadal pracuję pompa paliwa w baku.. Cały czas jest podawane 12V na wtyczce przed sterownikiem przy pompie jak i za nim.. Oczywiście check engine się pali, posiadam chiński vag i odczytałem błędy które się pojawiły: 18972-Czujnik niskiego ciśnienia paliwa (G410) P2540-008-Niewirygodny sygnał-MIL zapalona 16475-Zawór dozowania paliwa (N290) P0091-002-zwarcie z masą-Sporadyczny Jeżeli chodzi o Zawór dozowania paliwa N290 to spotkałem się z takim tylko w silnikach wysokoprężnych.. W między czasie wymieniłem czujnik ciśnienia paliwa (03C 906 051A) ale bez żadnych rezultatów.. podejrzenia padają też na sterownik przy pompie paliwa ale nie wiem czy to dobry trop.. Czy ten model posiada gdzieś przekaźnik od pompy paliwa ? czy za przekaźnik i sterownik odpowiada hermetycznie zamknięty sterownik (1T0 906 093A) przy pompie paliwa ? Edytowane 19 Lutego 2022 przez dzugus
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się