lamariusz Opublikowano 24 Marca 2022 Opublikowano 24 Marca 2022 Proszę o podpowiedź co może powodować ten błąd. Turbina i kolektor wymienione, więc wykluczam. Na biegach wyższych łapie notlaufa i zaświeca się mrugająca ikona świecy żarowej. Po ponownym odpaleniu znika ikona. Turbo z gruchą świeżo wymienione, cały kolektor ssący wymieniony. Co może być powodem łapania tego błędu? Adres 01: Silnik (CBB) Etykiety: 03L-906-022-CBA.clb Nr części SW: 03L 906 022 DT HW: 03L 906 022 BQ Składnik: R4 2,0L EDC G000AG 6551 Wersja: 13H03 --- Numer seryjny: AUX7Z0J2FNI0L7 Kodowanie: 0000078 Numer sklepu: WSC 83712 544 592710 VCID: 7AFB1463352A82CEDA7-802F Znaleziono 1 błąd: 000564 â Regulacja ciśnienia doładowania P0234 - 000 - Przekroczono limit (warunek nadmiernego podbicia) - MIL WŁ Stopklatka: Stan błędu: 11100000 Priorytet błędu: 2 Częstotliwość błędów: 1 Zresetuj licznik: 255 Przebieg: 217779 km Wskazanie czasu: 0 Data: 2022.03.24 Czas: 17:06:04 Stopklatka: RPM: 4623 /min Prędkość: 99,0 km/h Obciążenie: 100,0% Ciśnienie bezwzględne: 2366,4 mbar Ciśnienie bezwzględne: 2601,0 mbar Lambda: 4,7% Lambda: 99,4% Gotowość: 0 0 0 0 0
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się