Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Audi A3 8P 2.0 tdi CR częste przeładowania turbiny przyczyna?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Proszę o podpowiedź co może powodować ten błąd. Turbina i kolektor wymienione, więc wykluczam.
Na biegach wyższych łapie notlaufa i zaświeca się mrugająca ikona świecy żarowej. Po ponownym odpaleniu
znika ikona. Turbo z gruchą świeżo wymienione, cały kolektor ssący wymieniony. Co może być powodem łapania tego błędu?



Adres 01: Silnik (CBB) Etykiety: 03L-906-022-CBA.clb
Nr części SW: 03L 906 022 DT HW: 03L 906 022 BQ
Składnik: R4 2,0L EDC G000AG 6551
Wersja: 13H03 --- Numer seryjny: AUX7Z0J2FNI0L7
Kodowanie: 0000078
Numer sklepu: WSC 83712 544 592710
VCID: 7AFB1463352A82CEDA7-802F
Znaleziono 1 błąd:
000564 â Regulacja ciśnienia doładowania
P0234 - 000 - Przekroczono limit (warunek nadmiernego podbicia) - MIL WŁ
Stopklatka:
Stan błędu: 11100000
Priorytet błędu: 2
Częstotliwość błędów: 1
Zresetuj licznik: 255
Przebieg: 217779 km
Wskazanie czasu: 0
Data: 2022.03.24
Czas: 17:06:04
Stopklatka:
RPM: 4623 /min
Prędkość: 99,0 km/h
Obciążenie: 100,0%
Ciśnienie bezwzględne: 2366,4 mbar
Ciśnienie bezwzględne: 2601,0 mbar
Lambda: 4,7%
Lambda: 99,4%
Gotowość: 0 0 0 0 0

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...