M4R1O Posted April 17, 2022 Posted April 17, 2022 (edited) Cześć Pytanie może się wydawać dziwne, bo co tu wybierać? Jednakże stoję przed zakupem dwumasy i mam pewne przemyślenia i niepewności. Po rozeznaniu tematu wyszło mi że do mojej DEUA = 150KM(i niższych mocy) mam do wyboru dwa koła: SACHS 2295 001 281 ~1800PLN LuK 415 0923 09 ~2800PLN W czym tkwi różnica powodująca taki rozstrzał cen? Oba wyglądają identycznie, co by sugerowało obu producentów jako równoległych poddostawców. Choć wg zdjęć używek, które znalazłem, wychodzi na to że SACHS idzie na pierwszy montaż. Ktoś może potwierdzić? Ponadto do DFVA, DESA, DETA czyli wersji 190 konnych jest tylko jedno, zupełnie inne koło LuK 415 0729 09 ~2000PLN Czy koło dedykowane mocniejszym dieslom pasuje do tych słabszych? Jeśli tak to jakie skutki mogą wyniknąć w związku z użytkowaniem "mocniejszego" koła w słabszym silniku? Teoretycznie użytkowanie koła dedykowanego mocniejszym jednostkom powinno poskutkować jego większą żywotnością. Co więcej byłoby wręcz wskazane dla osób mających zamiar lub będących po wykonaniu softa na te 180-190 koni. Takie oto moje rozterki, czy jest sens dopłacać do LUKa? Jeśli już to może nieznacznie więcej do wersji przeznaczonej dla 190 konnych jednostek. Wtedy droga wolna do softa na 180KM Rozkminę zainspirował filmik Prof Chrisa, który przypadkiem zamontował słabsze koło do mocniejszego diesla. LINK Edited April 17, 2022 by M4R1O
M4R1O Posted April 18, 2022 Author Posted April 18, 2022 (edited) 5 godzin temu, Dev napisał: daj VIN WAUZZZF48HA176910 Edited April 18, 2022 by M4R1O
Dev Posted April 18, 2022 Posted April 18, 2022 47 minut temu, M4R1O napisał: WAUZZZF48HA176910 jest tak jak piszesz, nr Sachsa i Luka sie pokrywają prawdopodobnie u Ciebie siedzi Sachs i taki kup 1
Arti_P Posted April 24, 2022 Posted April 24, 2022 Witam też jestem przed wymianą koła dwumasowego i też właśnie myślałem żeby założyć od wersji 190 km. Według logiki takie koło powinno więcej wytrzymać i przyszłościowo do zrobienia programu chyba też by było odpowiedniejsze. Ktoś ma doświadczenie lub już montował takie koło od 190km do 150km ?
M4R1O Posted April 24, 2022 Author Posted April 24, 2022 (edited) Małe uzupełnienie powyższej rozpiski. Pogrzebałem jeszcze w katalogach. Do ośki 190konnej również idzie to samo koło co do 150tki. Wychodzi na to, że tylko wersje 190konne z quattro miały inne koło. Edited April 24, 2022 by M4R1O
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now