KarolSlask Opublikowano 23 Maja 2022 Opublikowano 23 Maja 2022 Witam mam problem za moim Brd .Podczas jazdy auto zaczęło mocno kopcić na biało z lekką nutka niebieskiego .Jak wyszło z oględzin pojawiła się dziura na chlodnicy Egr .Chłodnica wymieniona na nową a problem pozostał. Winowajcą okazała się turbina mocno zalana olejem. Została zregenerowana ,wszystkie uszczelni nowe ,wypalony został dpf oraz wyczyszczony z serwisie .Odma przepuszcza a probelm z dymieniem dalej występuje. Przepustnica ,egr oraz kolektor ssacy wyczyszczony ,smok sprawny ,olej wynieniony z odpowiednią norma .Co dziwne wirnik od strony dpf jest wilgotny i widać na nim olej oraz po rozłączeniu skapywał on z wydechu .Z ciekawości turbina wrzucona z a6 c5 1.9tdi która odziwo działa bez problemu chociaż auto nadal dymi .Byłbym chętny za jakieś wskazówki gdzie szukać przyczyny bo osobiście nie mam już siły do tego auta .
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się