Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Pisk w czasie jazdy


focus1988

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie,

 

Chwilę temu wymieniłem tarcze i klocki na przodzie.

Trzeba było wymienić obydwa przewody giętkie.

A z lewej też sztywne (przy zacisku i aż do ABS).

Z prawej wszystko ok. Z lewej guma tłoczka była przecięta. Tłoczek w super stanie - tylko wymiana gum tłoczka i prowadnic i dokładne oczyszczenie (tak, że jeść można). Tłok posmarowany, wchodził z wciskiem rękoma. Odpowietrzenie wszystkich kół. Pedał twardy.

Co się dzieje teraz...

Po przejechaniu kilkunastu kilometrów - lewa felga ciepła, wyraźnie ciepła ale nie gorąca jak diabli.

Po zdjęciu koła, tarcza kręci się z oporem. Ponowne rozkręcenie, rozruszanie i skręcenie z powrotem.

Jest lepiej, ale po kilkudziesięciu kilometrach felga znowu ciepła - chociaż mniej.

Co WAŻNE, po nagrzaniu hamulców i jeździe ok 80 kilometrów/h pojawia się pisk - podobny temu gdy pociąg hamuje i wjeżdża na peron.

Ustaje od razu po wciśnięciu pedała hamulca.

Pojawia się z powrotem szybko po odpuszczeniu pedała.

Zmienia "barwę" wraz ze zmianą kierunku jazdy - kręceniem kierownicy.

Gdy hamulce "ochłoną" ostygną, dźwięku nie ma - problem pojawia się po jakimś tam nagrzaniu.

Zamieszczam filmik.

Bardo proszę o pomoc, może ktoś to miał.

Czy mam przestać się z tym zaciskiem pierd***** któryś już tydzień i po prostu zamówić nowy?

Fakt, jest problem bo mój model to przejściowy i zacisk an przód jest już prawie nie dostępny, ale jeszcze się da....

 

Najlepsze pozdrowienia Wam

 

Edytowane przez focus1988
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem w jaki sposób odpowietrzałeś ale jeśli normalnie pompując pedałem i upuszczając płyn odpowietrznikiem to proponuje jeszcze ze dwa razy ponowić ten proces. Ciężko w ten sposób za pierwszym razem idealnie odpowietrzyć skoro cały zacisk był rozbierany i dodatkowo wymieniane przewody.

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuje Tobie!

Zrobie tak. Bo prawdą jest że po drugim rozebraniu, ale także odpowietrzeniu tego zacisku było troche lepiej!

Dam znać czy to wystarczyło niestety to będzie w przyszlym tygodniu.

Sytuacja dziwna bo nie widać bombelka powietrza w wężyku, ale może cholera gdzieś tam siedzi drobna i rozpręża się nieco od ciepła.

Edytowane przez focus1988
Dopowiedzenie słowa
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prawdopodobnie był to efekt docierania tarcz i klocka w tej części. Problem minął samoistnie bez dodatkowej ingerencji. Nie zrobiłem co prawda dużego przebiegu, ale temat można zamknąć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...