aju 3 Opublikowano 26 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2009 Witam Od początku gdy mam swoją niunię mam w sumie mało istotny aczkolwiek ostatni póki co problem więc czas na niego. Gdy stanę na postoju i włączę klimę, światła, radio i jeszcze jakieś odbiorniki typu halogeny czy ogrzewanie szyby, światła przednie jak i wewnętrzne światełko pulsuje, nie do zgaśnięcia ale przygasa delikatnie. Z kodów wyposażenia wyszło że powinienem mieć jakiś duży akumulator (jeśli dobrze zrozumiałem ponad 120ah tylko coś mi się nie wydaje bo w mercedesie G mam 110Ah ) Aku mam 60Ah w tej chwili. Po minimalnym dodaniu gazu wszytko ustaje, obroty spadają jest ok ale po wyłączeniu czegoś i włączeniu znów się pojawia i trwa od kilku do kilkudziesięciu sekund po czym przestaje. Dzieje się tak tylko przy załączonej klimie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacekm 0 Opublikowano 26 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2009 Zobacz jakie masz ładowanie. (miernikiem na aku) Możliwe, że już regulator napięcia (lub szczotki w nim) domaga się wymiany Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin78 0 Opublikowano 26 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2009 moze to i wina aku, jak ladowanie? odpal motor i patrz na koła na ktorych smigaja paski czy nie maja bicia. to prosta diagnoza i nic nie kosztuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aju 3 Opublikowano 26 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2009 Zobacz jakie masz ładowanie. (miernikiem na aku) po prostu przyłożyć + do plus i - do minusa na aku? Paski kręcą się wedłóg mnie idealnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacekm 0 Opublikowano 26 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2009 po prostu przyłożyć + do plus i - do minusa na aku? Dokładnie Włącz klimę i porównaj z wartością bez "obciążenia". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aju 3 Opublikowano 27 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2009 Ładowanie na odpalonym silniku z włączonymi światłami mijania: 14,45V Ładowanie na odpalonym silniku z włączonymi światłami mijania, klimatyzacją, radiem, grzanymi siedzeniami oraz oświetleniem wnętrza: 14,27-14,29V Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacekm 0 Opublikowano 27 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2009 No to możesz wykluczyć uszkodzenie regulatora. Te światełka pulsują czy tylko przygasają ? Jak przygasają to może być normalny objaw. Po włączeniu innych odbiorników elektrycznych oświetlenie wewnątrz zawsze troszkę przygaśnie. Jak pulsuje to już raczej coś nie tak. To by wyglądało na zmianę obciążenia. Coś np. się przyciera i potrzebuje więcej energii do pokonania oporu co zaowocuje chwilowym, małym, spadkiem napięcia. Zobacz jeszcze jak to wygląda z włączoną tylko klimą Patrząc jednak na wyniki pomiaru ładowania raczej tego nie widać. Niech się jeszcze wypowie jakiś specjalista w dziedzinie elektryki i ewentualnie skoryguje moje "wynurzenia" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aju 3 Opublikowano 27 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2009 one minimalnie przygasają i rozjaśniają się po chwili i tak kilka cykli, mój znajomy elektryk mówi że aku jest za mały Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carlos666 2 Opublikowano 27 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2009 aku słabe,albo cela w nim przywarta, warto też sprawdzić naciąg paska klinowego alternatora. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aju 3 Opublikowano 27 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2009 pasek ok, wczoraj obczaiłem to dość dokładnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacekm 0 Opublikowano 27 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2009 Bardzo możliwe, że za słaby aku. Tylko moim zdaniem jak już się np. sprężarka od klimy "rozbuja" to elektryka powinna już "płynnie reagować a nie skokami" Podmień aku na mocniejszy i wszystko będzie jasne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aju 3 Opublikowano 28 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2009 właśnie dokonałem podmiany z mojej G klasy i powiem że jest ok, nie ma tego o czym pisałem więc sprawa jest chyba jasna Teraz panowie co polecacie? i jakiej pojemności, oczywiście żeby się zmieściło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacekm 0 Opublikowano 28 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2009 właśnie dokonałem podmiany z mojej G klasy i powiem że jest ok, nie ma tego o czym pisałem więc sprawa jest chyba jasna Teraz panowie co polecacie? i jakiej pojemności, oczywiście żeby się zmieściło Ja do swojej włożyłem 80 Ah Boscha (S5 Silver czy coś takiego). Jest minimalnie krótszy ale z dokręceniem nie było kłopotu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się