Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A4 B6 2.5 BAU Quattro nie odpala


Marianset

Rekomendowane odpowiedzi

nie mogę znaleźć zdjęcia z otwarta maska auta... po prostu podłączysz ten przezroczysty wąż tam do filtra gdzie pokazałem i potem prowadzisz go pionowo w górę ( no prawie pionowo wiadomo o co chodzi) przełożysz go tam przez zamek na masce i góry czy coś jakoś go tam przyhacz i w dół i do drugiego końca urządzenie co mocno ssie np odkurzacz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dalej odpalasz odkurzacz czy coś i zaczynasz zasysać paliwko...  zasysasz je do momentu aż poziom sięgnie prawie góry maski... chyba nie muszę mówić że trzeba uważać aby nie przegiąć by odkurzacz nie zassał. Dojdzie do góry i wyłączysz... poziom powinien spadać powoli... jak już paliwo zejdzie prawie z rurki przezroczystej ( cofnie się) to ponawiasz tą czynność...

 

Bedziesz tą czynność tak długo powtarzał aż w przezroczystym wężyku nie będzie żadnych pęcherzyków powietrza ( bąbelków), ma iść do góry samo paliwo bez gazu, o takich bąblach co na filmie w ogólnie nie ma mowy aby były...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak już będziesz widział że idzie samo czyste paliwo bez bąbelków to zaciągnij je ostatni raz na górę i.....  :  Fajnie jak byś kogoś miał do pomocy ( druga osoba zaciśnie palcem króciec szybko po odłączeniu wężyka by paliwo nie zleciało)  jak nie to sam musisz się pogimnastykować... najlepiej jak masz podciągnięte paliwo w górze w tym czasie szybko wziąć ten oryginalny przewód co jest odłączony co idzie do pompy zalać go paliwem na full ( po prostu wlać do niego paliwo), zacisnąć wlot palce i jakoś tak sprawnie odłączyć szybko przewód przezroczysty i podłączyć prawidłowy i skręcic

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

potem, przyznam się szczerze że ja nigdy tak pustego układu nie miałem aby ta czynność wykonywać no ale tak głosi onstrukcja

foto po niżej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ściągasz ten wężyk powrotny z wtrysku tego pierwszego po lewej stronie i ten koniec co był na wtrysku to ponownie jakąś redukcją i w wężyk przezroczystszy... ta sama zasada co przedtem ciągniesz aż nie będzie bąbli

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak już to wszystko wykonasz to ściągasz zaciski z przewodów na filtrze...

 

potem luzujesz mocno ale nie odkręcasz całkiem, wystarczy no dosyć poluzować nakrętki przewodów wysokiego ciśnienia ( metalowe rurki) na wtryskiwaczach.... lewa strona elegancko jest dojście, z prawej strony trochę kibel. odkręć tam chociaż jedną albo wszystkie jak ci się uda...

 

Idziesz potem do auta i tak pokręć  go z 8 sekund, pójdź do silnika i sprawdź czy zaczeło sikać paliwem ( tu znowu przydałaby się pomoc osoby drugiej do obserwacji) jak jest sucho to jeszcze pokręć ale nie dłużej niż 8 sekund ( 10 sekund to jest maks inaczej możesz pompę zajechać) musi pojawić się paliwo...  ( jak się nie pojawi paliwo to co jest nie tak i jest coś bardzo źle czyli auto dalej chore) no ale załóżmy że pojawi się to paliwo w końcu... dokręcasz nakrętki na wtryskach... i znów idziesz za kierę i znów kręcisz po te 8 sekund i przerwami aż odpali i musi  może nie od razu ale coś zacząć się dziać jakiś objaw życia aż zapali

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Marianset napisał(a):

Masz wasupa

numer na początku podałem Tobie, ale wasupa nie mam... dałem Tobie taki najprostszy opis po męsku jak się do tego zabrać. Mam nadzieję że w miarę prosto to opisałem bez zbędnego gmatwania. Jak masz pytania to pisz bo lepiej jak zaczniesz robić abyś wszystko wiedział...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dopiero z roboty wróciłem i studiuje co napisałeś ... samochód mam w planie jutro podziałać

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok, dasz radę... tylko skombinuj pomoce naukowe bo bez tego nie ma szans go ruszyć... za bardzo pusty... a ten bąbel na filmie co pokazałeś potwierdza że tam grubo powietrza w układzie jest... i przepraszam ze błędy, tan na spontanie piszę... tez z roboty wróciłem właśnie..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to już profesjonalny sprzęt wiedzę... to będzie bardzo dobre, a i nie zapomnij bak do pełna zalać bo inaczej trzeba podczas tej czynności odpowietrzania dodatkowo na krótko odpalić elektryczną pompę w baku... natomiast jak zalejesz bak do pełna to można ta czynność olać...

Edytowane przez sahipp
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 godzin temu, sahipp napisał(a):

ściągasz ten wężyk powrotny z wtrysku tego pierwszego po lewej stronie i ten koniec co był na wtrysku to ponownie jakąś redukcją i w wężyk przezroczystszy... ta sama zasada co przedtem ciągniesz aż nie będzie bąbli

kolego tak przypomniało mi sie cos ważnego odnoście tego punktu. zwróć uwagę czy nie masz na tym wężyku wtrysk - pompa zaworka zwrotnego... jak masz to podłącz się za niem, bliżej pompy...  Zapomniałem o tym gdyż większość już tego zaworka nie ma bo po tylu latach często nie działa i zamiast tego wstawiony jest cały przewód pompa wtrysk bez tego zaworka...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...