MrTrash Opublikowano 28 Listopada 2022 Opublikowano 28 Listopada 2022 Cześć. Pacjent 1.8t BFB. Rano auto normalnie jechało, po pracy odpaliło za 3 razem, szarpie i strzela po odpuszczeniu gazu. Czujnik G31 wymieniany w sierpniu nowy ASO. W logach wartość aktualnego doładowania cały czas 0, temperaturę w dolocie pokazuje prawidłowo. Możliwe że znowu padł czujnik czy szukać przyczyny gdzie indziej? W jaki sposób sprawdzić wiązkę i ewentualnie czy da się sprawdzić sam czujnik inaczej niż podmieniając na nowy?
MrTrash Opublikowano 1 Grudnia 2022 Autor Opublikowano 1 Grudnia 2022 Po wymianie MAP sensora na nowy o nr 038906051B (w etce jest z końcówką D, ale z tego co wiem to występują zamiennie) sytuacja się poprawiła natomiast wydaje mi się, że nie wskazuje prawidłowych wartości. W logach na wolnych obrotach ciśnienie odczytane to 860mbar, przy zadanych 990 i wzrasta do 890-900 po dodaniu gazu. Napięcia na wtyczce na wolnych obrotach to 5.02V pin 2 i 1.67V na pinie 1. Podczas krótkiego sprawdzenia w trakcie jazdy zauważyłem, że wartości nie osiągają zadanych - ładuje do 1800mbar przy zadanych 2100. Przed awarią logi wychodziły prawidłowo. Jakie powinny być prawidłowe wartości na biegu jałowym? Ma ktoś pomysł co może być przyczyną? Wadliwy nowy MAP sensor, czy może coś z wiązką?
robson_s Opublikowano 5 Grudnia 2022 Opublikowano 5 Grudnia 2022 Zły map, 038906051B od tdi. Na wolnych i na zgaszonym ma być okolice 1000mbar
MrTrash Opublikowano 5 Grudnia 2022 Autor Opublikowano 5 Grudnia 2022 Według sprzedawcy z końcówka D jest zamiennikiem. Od sierpnia też był założony z końcówką B i wszystkie wartości były OK. Po założeniu używki problem ustąpił i wartości w normie także nowy czujnik też był wadliwy.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się