Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Audi A5 Multitronic 0AW_18TFSIRdW H05 0003


akuboka

Rekomendowane odpowiedzi

Dzień dobry,

Mam problem z działaniem skrzyni w A5 2013 1.8tfsi.

Przez dobre 120tys km skrzynia jeździła z opóźnieniem ok 0.5-1s w zależności od temperatury.

Nauczyłem się z tym żyć i stała się tragedia. Przy ostatniej wymianie oleju zapytałem o tę przypadłość i mechanik zaproponował autoadaptację.

Niestety nie przekazał, że skasuje obecne nastawy bezpowrotnie i stało się.

Poinformował, że skrzynia nie przechodzi autoadaptacji a później, że znalazł rozwiązanie w postaci innej adaptacji. Nie wnikałem, nie jestem mechanikiem.

Efekt był całkiem niezły. Auto może trochę za bardzo chciało rwać do przodu ale zrzuciłem to na barki tego, że wcześniej w ogóle nie chciało więc pewnie mi się wydaje.

Następnego dnia rano tragedia. Przy cofaniu ideał, po wrzuceniu D zgasło. Teraz jak w trybie D się zatrzymam to sprzęgło na zmianę się załącza i rozłącza a silnik się trzęsie jak .....

Nie wiem czy zaraz się coś nie roz....

 

Może ktoś wie czy jest jakiś dobry człowiek blisko Łodzi?

 

Ogólnie też wziąłem się sam za to.

Mam VCDS'a 17 i próbowałem uruchomić adaptację ale nie udało mi się uzyskać jej zapisania.

To co zrobiłem:

Temperatura skrzyni 82st.

Silnik pracuje.

Skrzynia na P.

Basic settings i reset adaptacji.

Skrzynia na D.

Jedziemy bez gazu.

Hamulec i wiara, że nie zgaśnie.

Czekamy ale nie zmienia statusu i ciągle jest running.

To raczej odczytuję, że żadna adaptacja się nie zapisała.

 

Czy możecie coś poradzić?

Teraz bardzo bym chciał z powrotem mieć te opóźnienia a nie to że silnik gaśnie na pierwszym skrzyżowaniu ;(   

Z góry dziękuję

Q

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"Nie przechodzi autoadaptacji i rozwiązanie w postaci innej adaptacji"... ludzie nie przestają mnie zadziwiać :facepalm: