Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Kopci na niebiesko uszczelniacze zaworowe czy pierścienie olejowe


Guzior_s4

Rekomendowane odpowiedzi

Witam 

Jestem posiadaczem B5 1.8T problem polega na tym że kopci niemiłosiernie na niebiesko (pali olej) zacząłem od turbo gdyż miało luzy nic to niestety nie pomogło, następnie zająłem się sprawdzeniem odmy okazało się że była przytkana i było pełno syfu w dolocie wyczyściłem wszystko, zmieniłem olej dałem płukankę i przez jakieś 200km nie puściła ani chmurki aktualnie jest znowu to samo, pozostało mi już tylko sprawdzenie pierścieni/uszczelniaczy i nie wiem za co się zabrać. Auto dymi na rozgrzanym silniku najczęściej przy równych obrotach np. Jadę przez 20sekund 80km/h wciśne gaz i momentalnie w lusterku wstecznym widać gęsta niebieska chmurę, to samo na postoju gdy stoję na światłach nagar sie zbiera poczym zaczynam ruszać i cyk chmura. Nie mam już do tego pomału sił i myślałem nad remonentem ale szczerze mówiąc nie chce pakować teraz +/- 10k w remont bo to jednak są bardzo duże wydatki. Liczę na pomoc pozdrawiam 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zmierz kompresje, zrób przy tym próbę olejową i będziesz wiedział czy głowica czy głowica i pierścienie do remontu ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...