Bynioslav 0 Opublikowano 29 Kwietnia 2023 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2023 Witam, zwracam się do was z problemem zamieszczonym w tytule, olej dostaje się do chłodnicy w niedużych ilościach, w zasadzie to im jazda jest ostrzejsza, tym tego oleju jest więcej (dosyć logiczne, prawdopodobnie chodzi o jakieś ciśnienie. Nie znam się za dobrze i nie jestem mechanikiem) głowica jest po regeneracji, turbo po regeneracji, nowe wtryski, nowa uszczelka pod głowicą. Niestety mechanicy nie są w stanie pomóc. Ktoś może ma pomysł co może być do roboty? I jesli byłby do wymiany blok silnika (dostałem diagnozę ze "może" być krzywy i trzeba bedzie to wymienić) to nie lepiej juz kupić nowy silnik? Z góry dzięki za pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Elhape 12 Opublikowano 5 Maja 2023 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2023 Jeśli ktoś wymieniał uszczelkę pod głowica i nie sprawdził czy blok jest równy to równie dobrze mógł źle wymienić uszczelkę ? Problem może jeszcze być w chłodnicy oleju bo z tego co widzę to występuje w Twoim silniku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bynioslav 0 Opublikowano 6 Sierpnia 2023 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2023 Auto wyladowalo u mechanika na regeneracje glowicy. prawdopodobnie jest tak jak napisales, ktos nie ogarnal zakladania uszczelki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się