Skocz do zawartości
IGNOROWANY

2.0 tfsi CFKA , kręci lecz nie odpala


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam ,

Mam problem z autem od dwóch dni, zmagam się z problemem uruchomienia auta  kręci lecz nie odpala(A4B8 Avant Quatro 132kw kod silnika CFKA) .Wcześniej przed samą sytuacją auto zaczęło lekko falować na obrotach i straciło moc a afektem końcowym auto zgasło , podczas próby ponownego uruchomienia auta , chciało odpalić wskoczyły obroty na chwilkę lecz automatycznie po 2 sec auto zgasło i kolejne próby uruchomienia zapłonu nie przynosiły żadnego rezultatu . W międzyczasie przejrzałem świece zapłonowe , cewki zapłonowe oraz wszystkie bezpieczniki , wszystko było ok. auto uruchomiło się po okresie dwóch godzin normalnie jakby problem wcale się nie pojawił lecz dwa dni temu problem powrócił i jest zero jakiejkolwiek reakcji więc przekopałem wszystkie bezpieczniki począwszy od komory silnika , obu stron w kabinie oraz w bagażniku , wyprzedzając również pytanie odnośnie zdiagnozowania auta pod kątem błędów zapisanych w systemie to jest ich brak , co również utrudnia w pewnym stopniu diagnozę. W dniu dzisiejszym (18.05) po większym namyśle zdjęta tylna kanapa , odkręcona osłona pompy paliwa i zero jakiegokolwiek dźwięku ze strony pompy podczas włożenia kluczyka i prób uruchomienia (obstawiałem pompę paliwa , lecz po zdjęciu przewodu zasilającego i założeniu wężyka do słoika oraz podaniu zasilania bezpośrednio na pompę działała bez zarzutu ) dodam również iż po próbie ze słoikiem i bezpośrednim zasilaniem na pompę podałem w ten sposób paliwo do samej pompy wysokiego ciśnienia i auto odpaliło od strzała w efekcie końcowym auto zgasło poprzez brak paliwa bo nie zasilałem go dłuższy czas , z wtyczki która szła bezpośrednio do pompy było bodajże lekko ponad 10v podczas próby rozruchu auta wartość ta wzrastała  , więc tutaj jest moje pytanie do wszystkich osób ,które miały może problem podobnego typu i może są w stanie się podzielić swoją opinią lub wiedzą którą posiadają  na ten temat , czy może być to uszkodzenie modułu sterowania pompą paliwa(wiem gdzie się znajduje już nawet znalazłem odpowiedni dla swojego modelu pojazdu PIERBURG 7.07796.09.0 )  oraz czy komputer diagnostyczny by nie pokazał tego w systemie ?? 

 

 

Edit: Problem rozwiązany. Rozwiązaniem okazał się moduł sterowania pompą paliwa , w systemie błędów brak , więc jak ktoś będzie miał podobnie i zanim zaczniecie zmieniać połowę rzeczy w aucie zacznijcie od podmiany modułu

Pozdrawiam.

 

Edytowane przez Pawel8815

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...