Skocz do zawartości
IGNOROWANY

SWAP na 312mm dla 2.4 w ośce?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

WItam, czy możliwy jest swap hamulców p&p na 312mm dla B5 z silnikiem 2.4. Z tego co się zorientowałem 2.4 ma większe półosie i przeguby od tych w 1.6, 1.8/1.8T więc w teorii powinno być mniej problemów,

Opublikowano

zmieniasz tylko jarzma i tarcze

reszta bez zmian

Opublikowano

Ok dziękóweczka. 

Opublikowano

A co z zaciskami i klockami, czy nie powinny być również większe?

Opublikowano

gdybyś zmieniał na 320/345 to tak

ale do tego potrzebujesz innych zwrotnic

Opublikowano

312mm w zupełności wystarczy.  W takim razie dzięki raz jeszcze :) 

Opublikowano

312tki sa takie sobie a tak na prawde to od 320tki zaczyna sie cos dziac

Opublikowano (edytowane)

A nie będzie zbyt wielkiej różnicy między przodem a tyłem? To jest ośka więc tam z tyłem nie specjalnie coś się zrobi, a 2.4 to nie jest pocisk żeby musiał stawać w miejscu. Bardziej zależy mi by tarcza i zacisk nie wyglądały za felgą jak od Opla Corsy C. Druga sprawa, że mam sporo ograniczeń i niewiele miejsca na zabawę w "tunera" :). Widziałem gotowca pod 320mm za 2500PLN. Zwrotnice, tarcze, zaciski i chyba osłony jeszcze.  Pozatym pod 16' 320mm nie zmieszczę pewnie.

Edytowane przez Donpion

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...