Donpion Opublikowano 25 Maja 2023 Opublikowano 25 Maja 2023 WItam, czy możliwy jest swap hamulców p&p na 312mm dla B5 z silnikiem 2.4. Z tego co się zorientowałem 2.4 ma większe półosie i przeguby od tych w 1.6, 1.8/1.8T więc w teorii powinno być mniej problemów,
Dev Opublikowano 25 Maja 2023 Opublikowano 25 Maja 2023 zmieniasz tylko jarzma i tarcze reszta bez zmian
Donpion Opublikowano 29 Maja 2023 Autor Opublikowano 29 Maja 2023 A co z zaciskami i klockami, czy nie powinny być również większe?
Dev Opublikowano 29 Maja 2023 Opublikowano 29 Maja 2023 gdybyś zmieniał na 320/345 to tak ale do tego potrzebujesz innych zwrotnic
Donpion Opublikowano 29 Maja 2023 Autor Opublikowano 29 Maja 2023 312mm w zupełności wystarczy. W takim razie dzięki raz jeszcze
Dev Opublikowano 31 Maja 2023 Opublikowano 31 Maja 2023 312tki sa takie sobie a tak na prawde to od 320tki zaczyna sie cos dziac
Donpion Opublikowano 1 Czerwca 2023 Autor Opublikowano 1 Czerwca 2023 (edytowane) A nie będzie zbyt wielkiej różnicy między przodem a tyłem? To jest ośka więc tam z tyłem nie specjalnie coś się zrobi, a 2.4 to nie jest pocisk żeby musiał stawać w miejscu. Bardziej zależy mi by tarcza i zacisk nie wyglądały za felgą jak od Opla Corsy C. Druga sprawa, że mam sporo ograniczeń i niewiele miejsca na zabawę w "tunera" . Widziałem gotowca pod 320mm za 2500PLN. Zwrotnice, tarcze, zaciski i chyba osłony jeszcze. Pozatym pod 16' 320mm nie zmieszczę pewnie. Edytowane 1 Czerwca 2023 przez Donpion
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się