Jump to content
IGNORED

SWAP na 312mm dla 2.4 w ośce?


Donpion

Recommended Posts

WItam, czy możliwy jest swap hamulców p&p na 312mm dla B5 z silnikiem 2.4. Z tego co się zorientowałem 2.4 ma większe półosie i przeguby od tych w 1.6, 1.8/1.8T więc w teorii powinno być mniej problemów,

Link to comment
Share on other sites

zmieniasz tylko jarzma i tarcze

reszta bez zmian

Link to comment
Share on other sites

Ok dziękóweczka. 

Link to comment
Share on other sites

A co z zaciskami i klockami, czy nie powinny być również większe?

Link to comment
Share on other sites

gdybyś zmieniał na 320/345 to tak

ale do tego potrzebujesz innych zwrotnic

Link to comment
Share on other sites

312mm w zupełności wystarczy.  W takim razie dzięki raz jeszcze :) 

Link to comment
Share on other sites

312tki sa takie sobie a tak na prawde to od 320tki zaczyna sie cos dziac

Link to comment
Share on other sites

A nie będzie zbyt wielkiej różnicy między przodem a tyłem? To jest ośka więc tam z tyłem nie specjalnie coś się zrobi, a 2.4 to nie jest pocisk żeby musiał stawać w miejscu. Bardziej zależy mi by tarcza i zacisk nie wyglądały za felgą jak od Opla Corsy C. Druga sprawa, że mam sporo ograniczeń i niewiele miejsca na zabawę w "tunera" :). Widziałem gotowca pod 320mm za 2500PLN. Zwrotnice, tarcze, zaciski i chyba osłony jeszcze.  Pozatym pod 16' 320mm nie zmieszczę pewnie.

Edited by Donpion
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...