ryszardyolo1 Opublikowano 31 Maja 2023 Opublikowano 31 Maja 2023 Witam, mam problemy z samochodem -niemożność odpalenia zimnego silnika trzeba dodać gazu. -trudność uruchomienia silnika rozgrzanego ostatnio pojawił się ten problem po długiej trasie. -utrata obrotów na biegu jałowym, -gaśnięcie silnika na niskich obrotach, -samochód stracił też moc (można dać gaz w podłogę a dopiero się zbiera po jakimś czasie) -dzwiek świszczenia na obrotach 1900 podczas jazdy -nierówna praca silnika -kłęby czarnych spalin wydobywające z wydechu podczas odpalania ......... Vag wskazał błędy: 01 16687 P0303 Wykrycie przerwania zapłonu cylindra 3 02 18075 P1667 Zawór pompy wtryskiwacza (Cylinder 2) (N241) Błąd elektryczny ......... Podejrzewam że będzie konieczna wymiana pompowtryskiwaczy albo wiązki. Czy te błędy oraz objawy mogą sugerować coś innego? Auto Audi A4 B5 1.9tdi 116km 85kw 2000r Sedan .
Pieterb Opublikowano 31 Maja 2023 Opublikowano 31 Maja 2023 No zważywszy na fakt że 2 pompki już źle działają to dziwne by było by auto paliło dobrze. Ja bym najpierw zajrzał do wiązki, podoginał konektorki, może pomóc. Drugi błąd to bardziej pompka ale i wiązka też może być bo już widziałem takie coś.
ryszardyolo1 Opublikowano 31 Maja 2023 Autor Opublikowano 31 Maja 2023 Gdzie jest ta pompka wtryskiwacza
ryszardyolo1 Opublikowano 31 Maja 2023 Autor Opublikowano 31 Maja 2023 (edytowane) 1 godzinę temu, ryszardyolo1 napisał(a): Podejrzewam że może być jakiś czujnik paliwa ale też nie mogę go zlokalizować, ani pompki paliwa może ktoś się orientuje gdzie może się znajdować? Edytowane 31 Maja 2023 przez ryszardyolo1
Pieterb Opublikowano 31 Maja 2023 Opublikowano 31 Maja 2023 Pisząc pompki miałem na myśli pompowtryski.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się