Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Problem z odpalaniem audi A4 B5


Wzokz

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, odkąd kupiłem audi A4 B5 1998 ADR 1.8 mam problem z jego odpalaniem jak postoi to się dusi bardzo długo muszę dodawać gazu żeby odpalił lecz problem zaczyna się nasilać słychać jakiś stukot w sensie takie bassowe uderzenia jakby z pod samochodu i w sumie to nie wiem co więcej mam napisać miał ktoś ten sam problem zna jego rozwiązanie miał może ten sam problem dodam że wymieniłem regulator ciśnienia na listwie i filtr paliwa zostaje mi pompa ale nie wiem czy miała by aż takie skutki 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź te rzeczy:

- Sprawdź błędy Vagiem i podeślij logi tutaj

- Przepustnice 

- Regulator ciśnienia paliwa

- Sprawdź szczelność dolotu, masz silnik wolnossący więc ma to znaczenie

- Ewentualny brak Katalizatora też może mieć jakieś znaczenie.

Edytowane przez P.Wiśnia
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po 0racy to popsrawdzam dodam jeszcze że centralnie strzela mi z wydechu jak odpalam dziś się męczyłem z 5 minut przed pracą żeby go odpalić brzmi jakby go zalewało totalnie 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja jeszcze spojrzałbym na czujnik temperatury ten z tyłu silnika i przepływomierz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam jestem po pracy w robocie mamy komputer z Wow od wurthu jak kolwiek się to pisze odczytałem wszystkie błędy i wszystkie "nie ciągle zniknęły i już się nie pojawiły o dziwo jak proboje ten czujnik temperatury powietrza zasysanego skasować to on jest stały to pierwsza dziwna rzecz po drugie jak proboje go usunąć to obroty wchodzą na równiutki tysiąc i silnik nagle odzyskuje kulturę pracy czy to naprawdę może być rozwiązanie problemu? 

IMG_20230824_151208713.jpg

IMG_20230824_151217847.jpg

IMG_20230824_151259313.jpg

IMG_20230824_151341650.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dużo błędów, być może zbierało się już dłuższy czas.

 

Skasuj błędy i spróbuj pojeździć. 

Ewentualnie skasuj błędy i zobacz czy pojawi się ponownie po przekręceniu zapłonu.

 

W obu przypadkach podeślij je tutaj.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wymieniłem czujnik wału rozrządu i tam filtr paliwa i regulator ciśnienia nadal te same problemy auto na zimnym nie chce palić na ciepłym chodzi poniżej 2tys obrotów się dławi przemylem i przeczyscilem przepustnice wyregulowałem linke w piątek oddaje auto do mechanika i po południu się wszystko okaże jak coś to się z wami podzielę podejrzewam źle ustawiony  pasek rozrządu przez wcześniejszego mechanika 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wymieniłem rozrząd i cewkę bo miała przestrzał z kablami problem dalej jest nic się nie zmienia 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...