Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Logi A6 C5 1.8T prawidłowe?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, A6 ma chyba małego muła a trubo wydaje mi się późno wstaje. 

Układ dolotowy jest szczelny poza malutkim bąbelkiem na eżekatorze. DV nowe bo poprzednie było padięte, po wymianie , auto jest troche żywsze/

Silnik to teoretycznie AWT ale na głowicy jest APU, ponadto sprzedawca wcpominał o chpie na 180, ale 80 chyba jest martwe . Chyba że takie mam tylko odczucia.

Logi mam do 4000rpm. Ale zapomniałem że auto wyraznie słabnie przy ok 5k. Ale po puszczeniu i dodaniu gazu ciągnie dalej.

Czasem wywala błąd SAI , pompa i przekaznik działają 

mam 3 logi dynamiczne grupy 115 i 118

Normalny: 

VAGLOGS.COM

VAGLOGS is a fast and easy to use application for displaying, storing, managing and sharing VCDS / VAG-COM logs.

Z odpiętym wężykiem od DV: 

VAGLOGS.COM

VAGLOGS is a fast and easy to use application for displaying, storing, managing and sharing VCDS / VAG-COM logs.

Z odpiętą przepływką: 

VAGLOGS.COM

VAGLOGS is a fast and easy to use application for displaying, storing, managing and sharing VCDS / VAG-COM logs.

 

 

Opublikowano

Czemu zrobiłeś 3 takie same logi?  zrób komplet jak nalezy, turbo praktycznie nie wstaje i niedoładowuje więc trzeba by się nim zająć, a najlepiej sprawdzić szczelność dolotu i zrobić komplet logów dopiero sciągać turbo.

Opublikowano (edytowane)

Które logi porobić jeszcze?. Te logi są robione jeszcze bez przeplywki i z odpiętym dv. 

Dolot sprawdzałem, słychać tylko olej i bardzo delikatnie eżektor. Tyle powietrza raczej przez eżektor nie ucieknie. Świece jeszcze zmienię jak przyjdą. Jest jeszcze jakiś prosty sposób na sprawdzenie drożności kata? Bo jest, ale niewiem czy szczelny 

Edytowane przez kaduczi
Opublikowano

To raczej turbo do zdjecia jak dolot szczelny.

Opublikowano

Turbo w sumie nowe, stare puszało olej. Mogło zatkać kata? . 

Opublikowano

Mogłeś napisać ze turbo nowe, kat nawet jak by był przytkany to nie robiłby takiego problemu ze dołem nie wstaje a górą jednak cos ładuje.

Opublikowano

Czyli co sugerujesz, przejrzeć sztangę i wg? . Czy zrobić jeszcze raz te logi i jeszcze jakieś? ale kręcić do 6000.Bo potem już czuć że wyrywa ale moment i tak jakby odcinało te turbo 

Opublikowano

W dziale diagnostyka masz opisane jakie logi i jak dla 1.8t.

Opublikowano (edytowane)

Ok, mam porobione logi 

Statyczne:

032 - 

VAGLOGS.COM

VAGLOGS is a fast and easy to use application for displaying, storing, managing and sharing VCDS / VAG-COM logs.

 

002, 033 - 

VAGLOGS.COM

VAGLOGS is a fast and easy to use application for displaying, storing, managing and sharing VCDS / VAG-COM logs.

001, 003 - 

VAGLOGS.COM

VAGLOGS is a fast and easy to use application for displaying, storing, managing and sharing VCDS / VAG-COM logs.

090, 093- 

VAGLOGS.COM

VAGLOGS is a fast and easy to use application for displaying, storing, managing and sharing VCDS / VAG-COM logs.

Dynamiczne:

002, 033 

VAGLOGS.COM

VAGLOGS is a fast and easy to use application for displaying, storing, managing and sharing VCDS / VAG-COM logs.

003, 020 - 

VAGLOGS.COM

VAGLOGS is a fast and easy to use application for displaying, storing, managing and sharing VCDS / VAG-COM logs.

115, 118 - 

VAGLOGS.COM

VAGLOGS is a fast and easy to use application for displaying, storing, managing and sharing VCDS / VAG-COM logs.

LPG 002, 032 - 

VAGLOGS.COM

VAGLOGS is a fast and easy to use application for displaying, storing, managing and sharing VCDS / VAG-COM logs.

 

Edytowane przez kaduczi
Opublikowano

Niestety bez obejrzenia auta niewiele można powiedzieć, turbo wstaje bardzo póżno albo jest niesprawne albo coś masz zle podłaczone, masz też ubogo mieszankę, pod obciążeniem, zrób jeszcze loga 115 z odłaczona wtyczką od n75, niestety czasem troche czasu trzeba spędzić żeby naprostować zaniedbania i  przeróbki poprzednich właścieli i mechaników, kupując to auto chyba wiedziałeś ze nie jedzie i trzeba będzie doprowadzić do porządku.

Opublikowano

Logi będą jutro rano.

Grzybek odmy może robić taki problem ? Zauważyłem że puszcza w obie strony. No i  pompa sai wywala błąd. Oraz po dłuższej jezdzie co jakiś czas słychać jakby karaluch czy inny robal albo drżenie osłony wydechu (ale to nie ona). Czasem raz czasem 3x pod rząd. Gdzieś czytałem że powietrze rezonuje do filtra przez uszkodzony któryś z zaworków zwrotnych, spotkałeś się z czymś takim ? 

Opublikowano

Uszkodzony zaworek zwrotny nie powoduje ze turbo wstaje przy 4 tys, tak jak pisałem za mało informacji, to turbo to napewno sprawne? ktos je oglądał przed montażem, na starej turbinie było tak samo?

Opublikowano

Nikt nie oglądał, to był "fabrycznie nowy" koras Jrone 

Opublikowano

Kurde bardzo skąpisz informacji, najpierw piszesz ze turbo nowe, potem ze tylko koras, nikt tu nie ma ochoty wyciągać informacji od Cb.

Opublikowano (edytowane)

mam log z odpietym zaworkiem : 

VAGLOGS.COM

VAGLOGS is a fast and easy to use application for displaying, storing, managing and sharing VCDS / VAG-COM logs.

Dodam jeszcze że auto pali na zimnym i ciepłym praktycznie z obrotu i nie szarpie.

No i przy robocie turbo, nie był regulowany WG

Edytowane przez kaduczi

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...