meny Posted September 7, 2023 Posted September 7, 2023 Witam serdecznie! Mam problem i jednocześnie pytanie Posiadam Audi A4B8 2.0tfsi z niedawno wyeliminowaną wadą olejową tegoż nieszczęsnego silnika. Czy jest możliwe, że turbina przepuszcza olej z powodu zastąpienia katalizatora downpipem ? przed wymontowaniem kata bylo wszystko w porzadku i oleju nie pobieralo po wyeliminowaniu tego problemu generalnym remontem silnika. Po calej w/w operacji zacząłem zauważać znikanie oleju turbo posiada rowniez wymienione żeliwo na nowe z powodu pęknięcia. Warsztat, ktory wykonywał mi remont silnika odpowiedział mi, że pobór oleju spowodowany jest tym, że turbina ma juz nalatane 250tyś km(wg licznika a ile w pamięci pieron wie) oraz po stronie gorącej turbiny panuje teraz mniejsze ciśnienie, stad jest mniej szczelna, przepuszcza olej i należy sprężarke zregenerować Chciałbym znac waszą opinie zanim w ciemno oddam turbo do regeneracji czy w ogole ma to sens z góry dziękuję za zainteresowanie i odpowiedź
george Posted September 7, 2023 Posted September 7, 2023 Katalizator tłumił przeciek oleju na stronie gorącej. Problem leży w uszczelnieniu gorącej strony. Zapewne po ściągnięciu IC zauważysz olej w dolocie. 1
meny Posted September 8, 2023 Author Posted September 8, 2023 Czyli turbo można śmiało oddać do regeneracji tak ?
george Posted September 8, 2023 Posted September 8, 2023 Do sprawdzenia. Jeżeli będzie puszczać to wyjdzie w trakcie testu 1
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now