triwet89 Posted September 17, 2023 Posted September 17, 2023 Jak był taki temat to przepraszam Witam, Od niedawna jestem posiadaczem audi A4 b7. poprzedni właściciel wstawił inne radio z Androidem. Nawet spoko ale nie grają tylne głośniki. Poczytałem adapter jest jest potrzebny kupiłem, ale nie widziałem wcześniej złączy w aucie. Jak się okazuje mam Quadlocka. A adapter ma inne, (chyba ISO ale nie znam się na tym dokładnie). Szukałem na necie i nie znalazłem opisu właśnie. Do czego dana kostka jest czy jest potrzebna, niebieska kostka za co odpowiada zielona za co odpowiada itp.. Jaki adapter z Quadlocka na te co potrzebuje Muszę zakupić.
Rob@k Posted September 17, 2023 Posted September 17, 2023 kostka C zielona pin 3,6,7. Masz naklejkę na radiu z rozpisem pinów.
triwet89 Posted September 18, 2023 Author Posted September 18, 2023 12 godzin temu, Rob@k napisał(a): kostka C zielona pin 3,6,7. Masz naklejkę na radiu z rozpisem pinów. Ok spoko rozumiem ze piny 3,6,7 to głośniki tylne i sub? ew jeszcze inne zapytanie. czy jest gdzieś taka końcówka tylko z bolcami we wtyku quadlock? Tak żeby podłączyć do kostki do radia ? ew jak ja przerobić tak żeby wszystko działało.
Rob@k Posted September 18, 2023 Posted September 18, 2023 allegro.pl ALLEGRO.PL Naprzyklad to Tylko patrz żeby była odpowiednia ilość pinow I jeszcze takie cos allegro.pl ALLEGRO.PL
triwet89 Posted September 18, 2023 Author Posted September 18, 2023 Godzinę temu, Rob@k napisał(a): allegro.pl ALLEGRO.PL Naprzyklad to Tylko patrz żeby była odpowiednia ilość pinów. a to nie jest przedłużka?? Bo z Quadlocka mam na quadloka. Także zostaje z tym samym. Chyba. Czy tez nie ?? bo kostek ISO nie podłączę.
Rob@k Posted September 18, 2023 Posted September 18, 2023 Zrób zdjęcia tego radia co chcesz podłączyć i kostek od radia.