Damian455422 Opublikowano 23 Października 2023 Opublikowano 23 Października 2023 W swoim a4 b5 zrobiłem swap z 1.8 adr na 1.8t anb z wiązką z awt . Ogólnie wszystko ładnie pięknie, po włożeniu silnika, zrobieniu przejściówek(czterech kostek w podszybiu) z instalacji a4 b5 97 adr na me 7.5 ,zdjęciu immo auto odpaliło ładnie chodziło. Lecz gdy złożyłem przód i chciałem go odpalić to auto odpaliło i po 5 sec pracy zgasło przy ponownej próbie odpalania silnik kręcił jakby niemiał wgl kompresji ,po odczekaniu 10 minut i ponowym odpaleniu auto odpala lecz chodzi nie równo i też gasnie .Tak po powtórzeniu za np 3 lub 4 tej czynności auto odpala i po np 5 mintach zaczyna pracować i jest wszystko dobrze. Wygląda na to, że go zalewa z tym że to występuje tylko na zimnym silniku, tak jakby nie był wstanie przepalić dawki na ssaniu. W sterownik brak błędów. Temperatura płyny i powietrza dolotowego w normie , rozrząd sprawdzony jest ok. Ewidentnie problem jest zależny od temperatury, silnik ciepły chodzi ideolo
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się