Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Problem z wypadaniem zapłonu w A4 B7 2.0TFSI


Przejdź do rozwiązania Rozwiązane przez saczi,

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, przychodzę na to forum z nadzieją na jakąś radę, lub rozwiązanie problemu z moim samochodem. Posiadam Audi A4 B7 2.0 TFSI i mam problem z wypadaniem zapłonu. Samochód kupiłem 4 miesiące temu zrobiłem nim ponad 11k km i generalnie nie sprawiał żadnych problemów, ale ostatnio podczas postoju przez jakieś może 2 sekundy silnik zaczął pracować nierówno, nawet bym tego nie zauważył gdyby nie to że zaraz po tym zapalił się check, trochę się wystraszyłem ale poza tą 2 sekundową nierówną pracą nic więcej się nie działo, samochód przyśpieszał normalnie tak jak wcześniej, nie brakowało mu mocy, więc jechałem dalej. Następnego dnia po odpaleniu samochodu już checka nie było, więc stwierdziłem, że po prostu wyłapał chwilowy błąd i tyle. Po 3 dniach od tego incydentu przy wyprzedzaniu i dodaniu gazu w podłogę nagle samochód stracił wyraźnie moc i poczułem mocne szarpnięcie, zaraz po tym check znowu się pojawił, lecz tym razem migał, przejechałem jeszcze jakieś 12km żeby dojechać do domu i na następny dzień pojechałem do mechanika, okazało się, że jest wypadanie zapłonu na 3-cim cylindrze. Mechanik wymienił świece i cewki, problem nadal pozostał, więc stwierdził że to wtrysk, wymienił wtrysk i po wymianie wtrysku wypadanie zapłonu przeszło z 3-ego cylindra na 1-szy. Mechanik u siebie samochód miał 3 tygodnie i dalej problem nie został wyeliminowany, więc stwierdziłem, że samochód zabiorę i zawiozę do innego mechanika, ku mojemu zaskoczeniu silnik pracował o wiele gorzej niż w momencie oddawania samochodu, przed oddaniem dało się nim jeździć tylko po prostu nie miał mocy, a po odebraniu zwłaszcza przy ruszaniu i jeździe pod górkę trzęsie całą budą i duże wibracje czuje również na pedale gazu (przy prędkości 60 na 5 biegu i 80-100 na 6 biegu jest w miarę ok). Co może być tego przyczyną? Czyżby mechanik coś spartaczył? Dodam, że ciśnienie na cylindrach wyniosło 13-14 bar na każdym cylindrze.

Opublikowano

Kody błędów? Robił ktoś w ogóle jakąkolwiek podstawową diagnostykę, czy na pałę wymieniali części?

Opublikowano

Robili diagnostykę, ale kodów błędów niestety nie znam, wiem tylko, że na początku było wypadanie na 3 cylindrze, a teraz przeszło na 1.

Opublikowano

Odma nowa oryginalna?

Opublikowano

Nie wymieniałem, więc pewnie nie

Opublikowano

Dzisiaj dziwna sytuacja, odpaliłem samochód po dłuższym czasie i pojechałem nim na stacje zatankować, bo jutro jadę zawieźć auto do mechanika i po jakiś 2-3 km zauważyłem, że autem nie szarpie, więc stwierdziłem, że mu trochę depne no i się zdziwiłem, bo nagle wróciła mu moc i nie ma już żadnych szarpnięć, jeździ tak jak przed awarią, ale check nadal się pali, jutro jadę podpiąć pod komputer i dam znać jakie błędy pokaże.

  • Rozwiązanie
Opublikowano

Okej problemem okazała się dziura na łączeniu wydechów.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...