Matus1014 Opublikowano 27 Stycznia Opublikowano 27 Stycznia (edytowane) Witam wszystkich, borykam się z ciekawym problemem , brak ogrzewania na wolnych obrotach,w czasie jazdy wszystko jest okej ogrzewanie aż parzy. W aucie zrobiona uszczelka pod głowicą planowanie bloku sprawdzona szczelność i głowicy i bloku. Z głowicy zdjęte 0.17 z bloku 0.12 ,uszczelka pod głowicę reinza,nowe śruby głowicy. Wymieniony termostat tylny króciec wody ,nowa nagrzewnica,nowa pompa wody meyle HD z metalowym wirnikiem. Szukam co może być nie tak od czego zacząć diagnostykę ,dodam że po zrobieniu uszczelki działało wszystko dobrze przez 30-40km a potem zaczęło się od nowa to samo.Z góry dziękuję za rady i wskazówki co mogę sprawdzić . Silnik to 1.8t BFB 163km. Edytowane 27 Stycznia przez Matus1014 Uzupełnienie informacji o silniku.
pawlos23 Opublikowano 27 Stycznia Opublikowano 27 Stycznia (edytowane) Wygląda na zapowietrzony układ... Tez czasem mam z tym problem. masz odpowietrzenie w 2 miejscach ja dodatkowo stawiam auto na jakimś stromym pojeździe (przód wyżej niż tył) grzanie wł na na full i podnoszę obroty Edytowane 27 Stycznia przez pawlos23
Matus1014 Opublikowano 27 Stycznia Autor Opublikowano 27 Stycznia Godzinę temu, pawlos23 napisał(a): Wygląda na zapowietrzony układ... Tez czasem mam z tym problem. masz odpowietrzenie w 2 miejscach ja dodatkowo stawiam auto na jakimś stromym pojeździe (przód wyżej niż tył) grzanie wł na na full i podnoszę obroty Ja robiłem sam osobiście uszczelkę i zmieniałem pierścienie rozbierałem blok itd . Odpowietrzalem przy użyciu tego korka w magistrali wodnej na głowicy a także przy użyciu dziurki w przewodzie do nagrzewnicy 😀.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się