Tposejdon Opublikowano 5 Maja 2009 Opublikowano 5 Maja 2009 Witam jak w temacie czy różni sie czymś wał napędowy od A4 1,9 TDI Avant Quattro a 2,6 Sedan Quattro .. oba w manualu.. i czy opłaca sie kupić za 300 zł ??
Suchy1984 Opublikowano 5 Maja 2009 Opublikowano 5 Maja 2009 Nie powinien się różnić, przynajmniej w Etce nie ma różnicy ... Podaj jakieś wymiary swojego to Ci powiem czy się róznią mam swój od 2.6 wyciągnięty - sprawdze... Dlaczego wymieniasz?
pejsyk Opublikowano 6 Maja 2009 Opublikowano 6 Maja 2009 Witam, manual manual raczej nie, rózni się manual automat, przy skrzyni manualnej wał jest dłuższy, a dlaczego chcesz wymienić wał? [br]Dopisany: 06 Maj 2009, 12:04_________________________________________________jeżeli szumi podpora to jest mozliwość wymiany (przerabiałem u siebie) koszt łożyska ok 30zł, jeżeli luzy na przegubach to mam do sprzedania 2szt. w stanie bdb, jeżeli luz na krzyżaku tez jest to do naprawienia(ok 100zł z krzyżakiem) kupisz inny nie koniecznie lepszy za te pieniądze można zregenerowć na stan idealny.
Tposejdon Opublikowano 6 Maja 2009 Autor Opublikowano 6 Maja 2009 No włąśnie panowie.. jak dotad nie miałem pewności czy to jest rozbieralne i do regeneracji.. w sklepie chciałem kupić krzyżaki ale nie znalażł mi krzyżaka jako częsci zamiennej stąd niepewnośc czy jest to do zrobienia.. myśle o wymianie bo mi wyje przy większytch prędkościach ponadto mam duże stuki przy zmianach biegu szczególnie jak szybko zmieniam biegi.. moze podpowiecie gdzie moge kupić krzyżaki jaki koszt i bo jak już wymieniac to tylko na nowe... jak sie da to chętnie zregeneruje sobei tego będe miał pewnośc wtedy.
Suchy1984 Opublikowano 6 Maja 2009 Opublikowano 6 Maja 2009 Czyli powoli zbliżasz sie do mojego problemu, który przerabiałem jakiś czas temu... na krzyżakach na pewno luzu nie masz ... wyciągnij wał i nasmaruj dobrze przeguby, masz metaliczne uderzenie ? ale z doświadczenia wiem że jest to suma wszystkich luzów włącznie z zawieszeniem szczególnie na tyle. U mnie gratis dochodziły turbulencje pomiędzy 70 - 90 kmh powód- w dyfrze jest łącznik wałka atakującego i dwa łożyska przed i za łącznikiem- tam wlasnie też robi sie luz, który objawia sie stukami a pózniej drganiem jakby niewyważonego wału...
pejsyk Opublikowano 6 Maja 2009 Opublikowano 6 Maja 2009 Tam powinni ci pomóc, zadzwoń do nih i pogadaj http://waly-napedowe.pl/strona-glowna/
Tposejdon Opublikowano 6 Maja 2009 Autor Opublikowano 6 Maja 2009 no dokładnie tak taki metaliczny jakby coś było luźne ale myśle ż epodwiecha na wale to do wymiany bedzie.. jeśli chodzi o dyfer to kosztowną miałes ta naprawe?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się