zlotyczlowiek Opublikowano 7 Lutego Opublikowano 7 Lutego (edytowane) Cześć, Mam problem z 1.8T AVJ. Wczoraj wracając do domu stanąłem pod sklepem i po kilku sekundach wróciłem do auta (auto było ciepłe po dłuższej trasie bez problemów) kiedy spróbowałem ponownie odpalić auto to odpalało i się automatycznie dusiło. Kontrolka immobilizera jednak znikała i podczas odpalania nie była widoczna. Auto po jakiś 20 minutach odpaliło i chodziło bez problemów. Mimo wszystko profilaktycznie wymieniłem baterię w kluczyku myśliąc, że mogło to być spowodowane słabnącą bateriią. Po kilku godzinach musiałem znowu gdzieś jechać, auto odpaliło i działało bez problemu (na miejscu gasiłem i odpalałem - wszystko działało). Po powrocie do domu zgasiłem auto i otworzyłem bramę, jednak po tych 30 sekundach auto ponownie nie chciało odpalić. Tym razem już nie tyle co odpalał i sie dusił co rozrusznik się kręcił do tych 200 obrotów i tyle. - Odpiąłem klemy od akumulatora i go podładowałem - jednak to nic nie dało - Dostałem się do pompy paliwa - po przekręceniu stacyjki czy odpaleniu nie słychać aby pompa pracowała ale być może nie umiem sprawdzić 😄 - Po podłączeniu pod komputer i próbie odpalenia na VAG-COM'ie pokazuje te 200 obrotów Zostawiłem auto na noc, i dzisiaj z rana chcąc kontynuować poszukiwanie problemu auto odpaliło bez problemów. Nic się nie dławi i działa bez problemów. Podczas diagnozowania po podłączeniu pod komputer miałem błąd 16712 - Knock Sensor 1 (G61): Signal too High P0328 - 35-10 - - - Intermittent. Po usunięciu błąd nie wraca, innych problemów brak. Co to może być? Edytowane 7 Lutego przez zlotyczlowiek
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się