Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Tylne tuleje w zawieszeniu A4 B7


adam1974

Rekomendowane odpowiedzi

Czesc. Przekladam z b7 2,0tfsi do b6 1,8 quattro.Mam Wszystko w garazu.Czy warto wymienic wszystkie tuleje w tylnim zawieszeniu?(jesli jak to jakie zalozyc.lemforder ciezko dostac-raczej pojedynczo widze sa sprzedawane)Sanki,zawieszenie chce wymyc dobrze myjka cisnieniowa ale moze tak by  dac do piaskowania,zalezy ile zaspiewaja. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz wszystko na wierzchu, pod ręką to warto zrobić raz a konkretnie niż za pół roku, rok ściągać znowu bo coś zacznie stukać pukać. Wszystko tak naprawdę zależy od Twojego podejścia i możliwości, kosztów. Odmalujesz to będzie tylko cieszyć oko a też dłużej posłuży. 
Weź pod uwagę poliuretany ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zawieszenie w moim obecnym to 1BV, w dawcy tez siedzi 1BV,profil opony o profilu 40 i   do tego jak doloze poliuretanowe tuleje to komfort moze  sie pogorszyc. Jesli bym sie jednak zdecydowal na poliuretany(malo prawdopodobne)t o  chyba wybrac czerwone? Z gumowych  to jak widze tylko  Meyle,cos lepszego poza orginalem jest dostepne?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciekawe dlaczego u mnie sa gumy sanek w roznych kolorach a jak patrze na zdjecia na net to sa tylko jednego jasnego koloru.Poza tym dzis sprawdzilem dokladniej jak umylem zawieszenie i widac jakby nowe sruby.Te kolorowe gumy maja wiekszy luz niz te na sankach przedniego zawieszenia,tam jest wogole inna budowa tych gum.Tutaj mozliwe ze wiekszy luz jest juz fabrycznie zastosowany hmm

IMG_1492.jpeg

IMG_1487.jpeg

Edytowane przez adam1974
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 9.03.2024 o 22:27, BartoszSoldier napisał(a):

Masz wszystko na wierzchu, pod ręką to warto zrobić raz a konkretnie niż za pół roku, rok ściągać znowu bo coś zacznie stukać pukać. Wszystko tak naprawdę zależy od Twojego podejścia i możliwości, kosztów. Odmalujesz to będzie tylko cieszyć oko a też dłużej posłuży. 
Weź pod uwagę poliuretany ;)

Mam wszystko rozebrane i jestem w kropce. Na gumach nie wyczuwam zadnych luzow i nie wiem czy warto wymieniac gumy.Wiadomoze za jakis czas moga puscic i wtedy bedzie wiecej roboty ale teraz to wymienil bym dobre na nowe i tez dobre. Sruby raczej poszly bez problemu z wyjatkiem jednej. I tak sruby mimosrodowe chce jakies kupic. I nie wiem czyrowniez mocujace sanki do podwozia tez dac nowe. Czytalem tez ze z paroma srubami po przykreceniu sanek jest problem bo brak dojscia.A sruby na gumach dokreca sie po postawieniu auta na kolach, rozbujaniu i wtedy dokrecic wiec jak to Wy robicie?

Gumy na sankach o ktorych pytalem powyzej sa orginalne audi wiec i takie stosowali.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 31.03.2024 o 17:20, adam1974 napisał(a):

Mam wszystko rozebrane i jestem w kropce. Na gumach nie wyczuwam zadnych luzow i nie wiem czy warto wymieniac gumy.Wiadomoze za jakis czas moga puscic i wtedy bedzie wiecej roboty ale teraz to wymienil bym dobre na nowe i tez dobre. Sruby raczej poszly bez problemu z wyjatkiem jednej. I tak sruby mimosrodowe chce jakies kupic. I nie wiem czyrowniez mocujace sanki do podwozia tez dac nowe. Czytalem tez ze z paroma srubami po przykreceniu sanek jest problem bo brak dojscia.A sruby na gumach dokreca sie po postawieniu auta na kolach, rozbujaniu i wtedy dokrecic wiec jak to Wy robicie?

Gumy na sankach o ktorych pytalem powyzej sa orginalne audi wiec i takie stosowali.

Wszystko zależy od Ciebie i Twojego budżetu. Najlepszym rozwiązaniem jest Twoja decyzja czy robisz wszystko od razu czy zrzucasz za rok znowu … chociaż może okazać się tak, że wyglądaj teraz okej zostawisz a jak wszystko skręcisz to będzie coś stukać. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak wiem.Tylko ze orginalna czesc dluzej wytrzyma jak zamiennik tak uwazam.  Tuleje w wiekszisci sa firmy meyle,lema jest malo lub niedostepne. Gumy sa sztywne dkatego je zostawiam,wyczyszcze „zawieszenie”pomaluje ,zloze na nowych srubach lekko dokrece i bedzie ok. Jak rizwiazujecie problem ze sruba ktora po zamontowaniu w samochodzie sie chowa i jest niedostepna? Gumy zawieszenia  sie skreca jak juz auto stoi na kolach wiadomo. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...