saczi Opublikowano 27 Marca 2024 Opublikowano 27 Marca 2024 Witam, od jakiegoś czasu mam problem z stojącymi obrotami, objawia się to w taki sposób, że zazwyczaj jak wciskam gaz tak mniej więcej do połowy to samochód się napędza ale obroty stoją w miejscu (zatrzymują się zazwyczaj na 2k obrotów) i dopiero po około 3 sekundach zaczynają wzrastać, do tego odczuwam wibracje karoserii. Czym może być to spowodowane? Czy to wina konwertera w skrzyni?
ekonom Opublikowano 7 Grudnia 2024 Opublikowano 7 Grudnia 2024 Próbowałeś zrobić adaptację skrzyni biegów ?
saczi Opublikowano 30 Grudnia 2024 Autor Opublikowano 30 Grudnia 2024 Nie próbowałem robić adaptacji, do objawów o których wspominałem wyżej zapomniałem dodać, że występują również wibracje na postoju z wciśniętym hamulcem, kiedy skrzynia jest w pozycji D, S lub R. Na P wibracje znacznie mniejsze, a na N prawie niewyczuwalne. Dodatkowo na zimnym falujące obroty przy jeździe ze stałą prędkością, falowanie mija dopiero po przejechaniu około 10km. Generalnie skrzynia normalnie zmienia biegi, nie przeciąga. Najbardziej denerwują mnie właśnie te wszystkie wibracje, bo komfort jazdy przez to jest żaden i na prawdę wole wsiąść do mojej starej pordzewiałej mazdy, bo tam wibracji nie ma żadnych. Wszystkie te objawy według mnie wskazują na konwerter tylko teraz pytanie, czy opłaca się wymieniać sam konwerter, czy może od razu całą skrzynie? Dodam, że auto ma nalatane 350k Jeszcze zapomniałem dodać, że przy gaszeniu auta lekko autem zabuja tak jakby poduszki silnika, ale były sprawdzane i są ok. Poduszki od skrzyni też mogłyby dawać takie objawy?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się