J4yc0b 0 Opublikowano 6 Maja Udostępnij Opublikowano 6 Maja Witam. Po swapie AEB z M 3.8.2 na ME 7.5 w liczniku 8D0 919 880 NX nie działa obrotomierz. Dołożyłem do licznika linie CAN, połączyłem z pinami z ECU ale dalej nie działa. Muszę przekodować licznik? Jeśli tak to w jaki sposób? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fazii 81 Opublikowano 7 Maja Udostępnij Opublikowano 7 Maja W jaki sposób do przedliftowego licznika podpiąłes CAN skoro go nie obsługuje? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
J4yc0b 0 Opublikowano 13 Maja Autor Udostępnij Opublikowano 13 Maja (edytowane) Zostałem wprowadzony w błąd. Mam już licznik 8D0 920 931A. Ma ktoś może rozpiskę pinów wtyczek licznika? Lub ktoś wie jak przerobić wtyczki zwłaszcza zmiana czerwonej wtyczki na szarą. Edytowane 13 Maja przez J4yc0b Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fazii 81 Opublikowano 15 Maja Udostępnij Opublikowano 15 Maja A jaki miałeś wcześniej licznik? Z kostkami 26pin czy 32? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
J4yc0b 0 Opublikowano 15 Maja Autor Udostępnij Opublikowano 15 Maja (edytowane) Niebieska 32 pin Zielona 32 pin Czerwona 20 pin Miałem full fis z temp oleju, napięciem i zegarek analogowy Zmieniłem na to samo tylko na cyfrowy zegarek Wczoraj przepiąłem czerwoną na szarą, wszystko działa ale jak przekręciłem zapłon to bezpiecznik się uwalił i nie mogę się połączyć komputerem z silnikiem. Czegoś nie dopiąłem? Edytowane 15 Maja przez J4yc0b Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fazii 81 Opublikowano 15 Maja Udostępnij Opublikowano 15 Maja (edytowane) Przekładka pinów zrobiona? Co do obrotomierza to ustaw w kanale 60 adaptacji licznika wartość "0". mini lift na lift.xls WWW.DROPBOX.COM Shared with Dropbox Edytowane 15 Maja przez Fazii Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
J4yc0b 0 Opublikowano 15 Maja Autor Udostępnij Opublikowano 15 Maja Przekładka zrobiona z czerwonej na szarą ale widzę że nowy licznik nie ma komunikacji z silnikiem a stary licznik ma komunikację więc czegoś nie wpiąłem, prawdopodobnie linii can. Wiesz może gdzie wpiąć tą linie can? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fazii 81 Opublikowano 15 Maja Udostępnij Opublikowano 15 Maja (edytowane) No ale musisz jeszcze zrobić przekładkę między niebiańska i zieloną kostką. Prawdopodobnie "linie K" masz nie przełożona i dla tego brak komunikacji z ECU . Skoro obrotomierz nie działa tzn. , że can również źle podpięty Edytowane 15 Maja przez Fazii Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
J4yc0b 0 Opublikowano 16 Maja Autor Udostępnij Opublikowano 16 Maja Właśnie znalazłem pinologie wtyczek licznika starego i nowego więc to już ogarnę. A wiadomo jak podlaczyc tempomat bezpośrednio do ecu? Wszystkie poradniki uwzględniają tą białą wtyczkę na podszybiu ale chciałbym zrobić bez tej wtyczki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się