Monti Opublikowano 6 Maja Opublikowano 6 Maja (edytowane) Cześć jak w temacie, potrzebuję informacji odnośnie obróbki bloku BBK. Jakie są rozwiązania? 1. Tulejowanie Alusil lub żeliwne? Jakie wady i zalety takiego rozwiązania? 2. Obróbka bloku i nowe nadwymiarowe tłoki? Jak wygląda sytuacja z takimi tłokami? Czy są wgl dostępne do tego silnika? 3. Wymiana na inna v8? S8 d2 AQH, rozrząd na pasku? Wejdzie? Proszę o jakieś wskazówki. Dziękuję. Edytowane 6 Maja przez monthrey12
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się