bezimienia Opublikowano 12 Lipca Opublikowano 12 Lipca Dzień dobry. Mam notoryczny problem z układem paliwowym w swojej A4B6 1.8t quattro AVJ. Wymieniałem już wszystko. Pompy paliwa, w końcu założyłem używaną ori, filtr paliwa ori z aso nowy. Przez miesiąc wszystko było dobrze, zero buczenia, autko chodziło jak złoto. Po zatankowaniu ostatnio, zauważyłem że w trakcie jazdy brakuje mocy, podejrzenia od razu padły na to. Dzisiaj rano zaczęło się buczenie, nie wiem czy pompy czy filtra. Jakiś czas temu, ciśnienie rozsadziło mi wąż paliwowy przed filtrem ( ten, który idzie od pompy paliwa) na skrzyżowaniu zaczęło lać się paliwo pod auto. Po założeniu węża na złączkę, pękł wąż. Obciąłem kawałek i zmontowałem na przewod paliwowy kupiony w motoryzacyjnym. Parę dni było ok, potem zaczęło się dziać takie coś. Dzisiaj autko ledwo już jedzie. Czy miał ktoś taki problem? Już brak mi sił do tego auta. Dodam, że autko nie ma LPG. Co może być przyczyną tak częstych awarii? Niemożliwe, że ori pompa tak szybko padła. Jak rozwiązać problem z tym regultorem cisnienia w filtrze?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się